Hoi allemaal,
Ik ben van plan (weet het nog niet 100% zeker) om met de Universiteit te stoppen om 3 à 4 maanden te gaan reizen in Azië. Ik wil sowieso naar Thailand en Indonesië en misschien nog naar meer landen. Wie heeft er nog meer plannen om dit te doen? Ik wil in maart 2010 vertrekken. En weten jullie wat voor totaalbedrag ik ongeveer kwijt zal zijn? (zonder vliegticket).
Groetjes Marit (18)
Azie kost je niet veel. Met 100 euro per week moet je goed kunnen uitkomen. Dan moet je niet rekenen op al te veel luxe, maar het is zeker geen zwerversbestaan. Ik ga zelf ook met een vriendin voor 1.5 maand voor we verder gaan naar OZ en Zuid Amerika en voor Azie hebben we het laagste budget. Als je er echt uit wilt, ga dan ook naar Zuid Amerika, is ook spotgoedkoop.
Met 2000 heb je genoeg, als je echt luxe gaat leven heb je aan 3000 meer dan genoeg
Hey Marit,
Ik ben ook 18 en ga ook echt precies in die periode naar Indonesie en Thailand samen met een vriendin! Als het je leuk lijkt kunnen we misschien ergens afspreken? We beginnen in Jakarta, vliegen naar sumatra en willen dan weer vanuit Jakarta naar Bali trekken. Wij hebben een wereld-ticket maar ik denk dat je op internet toch wel ergens een goeie deal moet kunnen vinden qua ticket…?
Groetjes Lise
Hoi Marit,
Ik heb deels dezelfde plannen als jij. Ik wil ook richting azie. Thailand ben ik vorige zomer geweest, mijn voorkeur gaat nu dan ook uit om eerst naar Bali te gaan vervolgens naar Java, dan richting Sumatra (afhankelijk hoe lang mijn visum nog geldig is na Bali en Java) waarna ik de oversteek wil maken naar Singepore en wellicht Malysie. Deze landen wil ik graag bezoeken, maar er staat voor de rest nog niets vast.
Heb jij al een beetje gekeken waar je wil starten en eindigen?
Groetjes Nicole