reisgenoten gezocht aug - sep 09

Hoi Mensen,

Op 25 - 8 vertrek ik vanaf dusseldorf naar bangkok met terugvlucht op 23 - 09. In de tussenliggende periode wil ik graag door thailand trekken om het land te leren kennen. Omdat ik alleen ga (Vr 33j) lijkt het me leuk om nu al te kijken of er mensen in dezelfde periode vertrekken, misschien kunnen we wat afspreken en als je ook alleen reist is het misschien mogelijk om samen wat overnachtingen te nemen om de kosten te drukken. Alle ideeën zijn welkom! Mocht je ook goede en betaalbare hotels weten of Guesthouses… Graag!

Groetjes
Wenheerlen

Hoi,

Ik vertrek op 17 augustus voor 3 weken naar Thailand…only the lonely. Ik ben een 34-jarige vrouw…lijkt me leuk om contact te houden. Wie weet kunnen we wel een stukje samen afleggen.

Groetjes Sabine

Hey Sabine,

Wat leuk! Ik land op 26 - 8 in BKK, weet je al waar jij dan verblijft? Ikzelf heb nog niks van hotels geboekt e.d. dus ben vrij om te gaan en staan waar ik wil. Zelf ben ik 33, ongebonden en ben dol op de thaise cultuur. Heb er zo’n zin in!

Lijkt me sowieso leuk om contact te houden en wie weet kunnen we samen een stuk reizen, scheelt aanzienlijk in hotelkosten heb ik begrepen, maar ja… wat is aanzienlijk tegenover onze euro in een land als Thailand he. Grinnik!

Lijkt me leuk om snel wat van je te horen en in elk geval heel veel plezier in Thailand!!!

Groetjes,
Wendy