Reisgenoten, duikbuddy's en verzorgenden gevraagd

Hallo allemaal,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Marloes Beemsterboer, 24 jaar en studente spw4.

Na het overlijden van mijn broertje 3 jr geleden, heb ik hem beloofd om mijn grootste wens waar te maken…

En dat is niet zomaar wat. Ik vlieg namelijk volgend jaar november naar Australië om daar drie weken te gaan duiken en begin december vlieg ik weer naar huis toe. Dus ben ik nu ook bezig om mijn Open Water Diver-brevet te halen via een PADI-cursus.

De reden dat ik hier een oproep plaats is het volgende: ik heb dezelfde spierziekte als mijn broertje, en ben daardoor rolstoelafhankelijk. Ook ben ik gebonden aan hulp daar ik me niet kan aan- en uitkleden om maar even wat te noemen.

Het liefst neem ik 3 of meer personen mee, zodat de zorg verdeeld kan worden. Of er jongens, meiden, mannen of vrouwen reageren maakt me niet uit.

Hopelijk tot gauw!!

heee meissss

ik ben jacqueline en ben 21 jaar, woon in amsterdam.

wat een top plan zeg heel mooi!
Ik ben nu 1.5 jaar geleden afgestuurd als verzorgende en werk nu al 3 jaar met verstandelijk gehandicapten in een woon vorm. Ik zoek zelf al een tijdje iemand om meee te reizen en toen k jou verhaal las d8 ik t0p!

als j meer wilt wete mail me dan ff [EMAIL=“lafyouxxx@hotmail.com”]lafyouxxx@hotmail.com

xxx liefs sjakj

Hoihoi,

Ik ben Gerrit Dollen, net afgestudeerd HBO-verpleegkundige.
Dat klinkt wel erg gaaf van je!! Zo te lezen ben je een erg vrolijke en optimistische meid! Daar hou ik van:D!
Ik ben zelf een erge reisfanaat, dus lijkt het me ook super om met je mee te reizen naar Australie (want daar ben ik nog nooit geweest). Ik heb ook al ervaring als verpleegkundige in het buitenland, heb namelijk stagegelopen in Suriname en Cyprus:D. Volgende week vertrek ik naar Zuid-Amerika om daar een paar maanden rond te reizen.
Als je er interesse in hebt dat ik met je mee reis, dan hoor ik het wel van je!!
Groetjes
Gerrit