Reisgenoten, duikbuddy's en verzorgenden gevraagd

Hallo allemaal,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Marloes Beemsterboer, 24 jaar en studente spw4.

Na het overlijden van mijn broertje 3 jr geleden, heb ik hem beloofd om mijn grootste wens waar te maken…

En dat is niet zomaar wat. Ik vlieg namelijk volgend jaar november naar Australië om daar drie weken te gaan duiken en begin december vlieg ik weer naar huis toe. Dus ben ik nu ook bezig om mijn Open Water Diver-brevet te halen via een PADI-cursus.

De reden dat ik hier een oproep plaats is het volgende: ik heb dezelfde spierziekte als mijn broertje, en ben daardoor rolstoelafhankelijk. Ook ben ik gebonden aan hulp daar ik me niet kan aan- en uitkleden om maar even wat te noemen.

Het liefst neem ik 3 of meer personen mee, zodat de zorg verdeeld kan worden. Of er jongens, meiden, mannen of vrouwen reageren maakt me niet uit.

Hopelijk tot gauw!!

heee meissss

ik ben jacqueline en ben 21 jaar, woon in amsterdam.

wat een top plan zeg heel mooi!
Ik ben nu 1.5 jaar geleden afgestuurd als verzorgende en werk nu al 3 jaar met verstandelijk gehandicapten in een woon vorm. Ik zoek zelf al een tijdje iemand om meee te reizen en toen k jou verhaal las d8 ik t0p!

als j meer wilt wete mail me dan ff [EMAIL=“lafyouxxx@hotmail.com”]lafyouxxx@hotmail.com

xxx liefs sjakj

Hoihoi,

Ik ben Gerrit Dollen, net afgestudeerd HBO-verpleegkundige.
Dat klinkt wel erg gaaf van je!! Zo te lezen ben je een erg vrolijke en optimistische meid! Daar hou ik van:D!
Ik ben zelf een erge reisfanaat, dus lijkt het me ook super om met je mee te reizen naar Australie (want daar ben ik nog nooit geweest). Ik heb ook al ervaring als verpleegkundige in het buitenland, heb namelijk stagegelopen in Suriname en Cyprus:D. Volgende week vertrek ik naar Zuid-Amerika om daar een paar maanden rond te reizen.
Als je er interesse in hebt dat ik met je mee reis, dan hoor ik het wel van je!!
Groetjes
Gerrit
[EMAIL=“gerrit_dollen@hotmail.com”]gerrit_dollen@hotmail.com

Hoi Marloes,
Ik weet niet of deze oproep nog steeds van toepassing is maar ik ben i.i.g onder de indruk van je plan! Het lijkt me ontzettend gaaf om hieraan mee te kunnen werken en het mogelijk te maken!
Ik ben zelf 26 jaar en werk ruim 3 jaar als verpleegkundige in een revalidatiecenrum op een dwarslaesie afdeling. Dus qua ADL zorg moet het geen probleem zijn.
Ik ben al een aantal keren mee geweest met de vakanties van een jongen met een hoge dwarslaesie (oud-revalidant) (o.a new york en skivakantie).
Ik heb zelf ook mijn padi open water gehaald en ik kan je vertellen dat dit zeker de moeite waard is!
Graag hoor ik of je interesse hebt en wat je plannen precies zijn
Elies
[EMAIL=“elies_elies@hotmail.com”]elies_elies@hotmail.com

Hoi Marloes,
wat een geweldig plan van je! Ik ben afgestudeerd HBO verpleegkundige en al heel wat jaren werkzaam als verzorgende en sinds een aantal jaren als verpleegkundige(aantal jaren in een verpleeghuis en sinds een paar jaar als particulier verpleegkundige) Tijdens mijn werk ben ik al een aantal keren met clienten op vakantie geweest wat me prima bevallen is!
Ik duik zelf ook :slight_smile:
Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag! Mij lijkt het in ieder geval ontzettend leuk!

Groetjes, Manou.

manouvandeven@hotmail.com