Reisgenoten 40+ tussen Dec 2016 en April 2017

Hoi,
Ik ben een vrouw van 47 die in de zomermaanden werkzaam is als reisleidster in Europa.
In de wintermaanden zou ik graag een buiten Europese reis maken maar niet alleen.
Backpackend en veel dingen zien, openbaar vervoer.
Ik zoek daarom een liefst ervaren reismaatje m/v die voor een maandje met mij mee wil.
Bestemming e.d. in overleg (m.u.v. Cuba want daar ben ik al geweest).
Indien interesse, graag contact,
Marion

Hallo Marion

Ik ben een vrouw van 60 jr. maar voel me natuurlijk jonger en ben actief en gezond
ik heb veel ervaring met reizen buiten europa en ook met openbaar vervoer altijd

ben in febr-2016 naar Costa Rica geweest 20 dgn. alleen
Ik wil in januari of febr. of uiterlijk maart naar zuid india reizen
en zoek een goedkope vlucht heb al heel wat informatie, maar het is geen land waar ik alleen naar toe wil
ik heb al eens een reis gemaakt naar Indonesie met een reis maatje dat ik ook hier gevonden heb
helaas ging dat halverwege de reis toch mis, omdat we te verschillend waren
nog eens iemand leren kennen via het forum hier en ook door veel mail verkeer en afspraken maken, bleef het toch een moeilijke beslissing samen op reis als je elkaar niet kent.
maar ik wil nog graag eens wat meer van jou horen, wat je plannen zijn en je verwachtingen ?

Groetjes gisela uit maastricht

Hi Marion,

Ik Renee 39 ga begin december voor ong 6 weken naar Thailand. Ik begin met vrijwilligerswerk, zie oproep mede vrijwilligster dierenasiel Thailand, en ga daarna naar bangkok voor oud en nieuw. Daarna ga ik richting Koh Tao daar is een dans event, zouk, tot 7 januari. Na dit staat alles nog open :wink:
Dus als je ergens aan wilt sluiten be free to come lijkt me gezellig.
P.S. heb meerder jaren al met mijn backpack rond getrokken dus weet wel een beetje hoe of wat al ben ik niet echt iemand die iemand op sleeptouw neemt maar alles graag in overleg doe en elkaar vrij laat.

Hoop wat van je te horen.

Lieve groetjes Renee

Beste mensen,
Bedankt voor jullie reacties maar ik heb besloten nog niet dit jaar te reizen.
Het is, wegens familieomstandigheden, uitgesteld naar een volgende winter.
Groet en fijne reis !