Reisgenoot gezocht nov-jan 2016

Hoi allemaal,

ik ben Rianne, 28 en me aan het oriënteren op een reis vanaf begin november t/m eind december 2015. (Wellicht ook nog januari) Er is heel veel wat ik nog zou willen ontdekken, zoals Thailand, Cambodja, Vietnam, nieuw zeeland, Australië, Amerika… Kortom ik heb nog genoeg te doen… Dit lijkt me super om met een maatje te ondernemen, vandaar mijn oproep. Ben jij of ken jij iemand rond de 28 die ook op reis wilt maar nog geen maatje of bestemming voor ogen heeft? Het lijkt me super om met iemand een reis samen te stellen of wellicht betrokken te worden bij voorbereidingen!!

Ik hoor graag van jullie!
groetjes Rianne

hoi Rianne,

Ik ben zelf 24 en woon in houten.
Ik ga vanaf 3 september reizen door midden en zuid Amerika.
Dit voor een periode van een half jaar. Mijn plannen liggen wel al redelijk vast ben een hoop van plan in jammerlijk een te korte periode.
Start in Mexico om door 13 verschillende landen te gaan reizen om uiteindelijk terecht te gaan komen in Brazilie.
Tijdens de maanden november december reis ik door costa rica panama, Colombia en Ecuador.
Mocht het je leuk lijken om te reizen door midden en of zuid Amerika dan hoor ik het graag.

groetjes Robbert

Hee Rianne,

Ik ben ietsje jonger (25, begin november 26) en ben van plan vlak na mn 26e verjaardag een wereldreis te maken waarbij Australië en Nieuw Zeeland zeker bezocht gaan worden. Mocht je nog op zoek zijn naar een maatje, of mocht je meer over mij of mijn plannen willen weten hoor ik het graag!

groetjes Rico

Hoi Rianne, ik vertrek vanaf november naar Azië voor +/- 6 maanden. Ga sowieso vrijwilligerswerk doen in Thailand voor 8 weken en in Laos voor 6 weken, verder ligt alles nog open. Mocht je het leuk vinden een deel samen te reizen hoor ik het wel :slight_smile: Ik ben 27. Groetjes, Irene

Hoi Rianne,

Ik zit van 18 december tot 20 januari in Azië en ga alleen backpacken.

Ik heb een ticket naar Bangkok en wil bij aankomst naar het noorden reizen om vanuit daar naar Myanmar, Laos en Cambodja te gaan.

Het lijkt me leuk om in contact te komen met landgenoten om de feestdagen mee door te brengen. Verder wil ik reizen met wie het klikt naar waar het goed voelt. Ik heb een behoorlijk open planning maar dat is mijn intentie dan ook.

Laat wat horen als het je leuk lijkt te contacten en misschien korte of, als het klikt, wat langer de reis te delen.

Groetjes Niels, 32

Hi Rianne,

Ik ben Sacha, 27 jaar en ik ben ook voor dezelfde periode opzoek naar een travel buddy. Van november tot aan midden januari heb ik de tijd om Azië te ondekken.
Vind je het leuk om met mij wat reis plannen te bespreken of ergens tijdens jou reis af te spreken.

Stuur me dan een berichtje!

Groetjes,
Sacha