Reisgenoten 30+ voor rondreis Oostkust VS (april-mei)

Ha enthousiaste reizigers :dag:

Ben op zoek naar een actieve en spontane reisgenoot (30-38 jaar), die het leuk vindt om (gedeeltelijk) samen een mooie reis door Noord-Amerika te maken. Mijn voorkeur gaat uit naar de Oostkust, eerder heb ik rondgereisd in het Zuidwesten. Een heel mooie tijd gehad, en wil daarom graag nog eens terug!

Ik ben een sociale, sportieve en vrolijke dame van 32 jaar, met een flexibele en positieve instelling.
En heb de stoute schoenen aangetrokken om zes weken verlof op te nemen om weer een nieuw stukje van de wereld te zien :slight_smile:
Niemand van mijn vrienden is helaas in de gelegenheid, maar wat zou ik het ontzettend leuk vinden om hier iemand te vinden met gedeelde interesses en hetzelfde reisdoel voor ogen!

Houd van avontuur, azuur, natuur en cultuur … er uit halen wat erin zit, maar ook lekker op een terrasje zitten of bijkomen aan het zwembad of op het strand. Musea bezoeken, wandelen door een national park, sportieve activiteiten, maar ook slenteren door de stad of het uitgaansleven verkennen. Kortom ik ben in voor veel!
Het is een uitdaging om de route zelf samen te stellen, en een auto te huren of met OV te gaan. Maar ook een internationale groepsreis van “Trek America” zou wat mij betreft een optie kunnen zijn.

Je hoeft niet net als ik ook zes weken vrij te zijn, reageer ook als je bv. drie weken beschikbaar bent.
Benieuwd naar jullie ideeën en misschien totziens!

Hi, ik heb ook de behoefte om langer dan een maand in de V.S. te zijn. De laatste trip daar was 4,5 week in zuidwesten en ik heb wat fundamenten in mijn hoofd om een Oostkust trip te maken, Chicago als begin- of eindpunt.

Mijn liefde voor dit grote land is enorm en elke week leer ik wel iets nieuws. Niet zozeer over toeristische dingen, maar meer over de cultuur en cijfers waarover ik nu maar niet uitweid.

Ik heb geen idee of wij gelijksoortige ideeën hebben over zo’n trip, maar tijd is er om daar achter te komen. Oh ja, dat wil je vast weten, man 41 jaar.

Hai, dat klinkt als een leuk plan! Ben je nog zoekende ?
Ik ben 30, werk nu een jaar als zelfstandige en wil binnenkort het land uit, even helemaal weg!!
Dus ook ik loop al een tijdje met het idee om enkele weken op vakantie te gaan. Ik zou vanaf medio April weg kunnen voor zo’n 3 weken.
Amerika is toch wel wat me altijd sterk trekt, heb al verschillende delen gezien, behalve de oostkust, dus dat matcht mooi met jouw voorkeur :chin:.
Het lijkt me geweldig om in het noorden te beginnen en via een mooie route richting het zuiden te trekken om te eindigen in Florida en daar nog wat te relaxen en genieten van het weer. of andersom… alles is mogelijk, ook Trek America is een optie, ze hebben leuke reizen zo te zien en kende ik nog niet dus dank daarvoor!

In het verleden heb ik altijd voor de luxe van een huurauto gekozen, is heel fijn maar heb dan toch nooit écht het gevoel dat je één bent met de omgeving. alsof je die reis op een rails aflegt van de ene bezienswaardigheid naar de andere…
Wat mij vaak het meeste bijblijft aan een reis zijn toch de mensen die je onderweg tegenkomt waar soms iets onverwachts uit voort komt.
Reizen met het ov lijkt me dan ook een mooie ervaring.
Wat mij betreft is veel mogelijk :slight_smile:

gr, Joeri

Hallo,
Ik ben 21, heel sportief en avontuurlijk en wil in april-mei ook naar amerika, t liefst 3 weken naar hawaii om daar te hiken enz maar anders vind ik dit ook wel ok