Hallo,
Ik zou mij even kort voorstellen ik ben een meid van 26 jaar en ik kom uit de omgeving van Zwolle.
Ik woon op dit moment weer tijdelijk bij mijn ouders na 5 jaar op mezelf gewoond te hebben. In september krijg ik de sleutel van mijn nieuwe appartement dus ik ben druk aan het sparen maar toch zou ik wel graag een paar dagen of een weekje weg willen lekker naar de zon.
Ik zou het liefst ergens eind juni gaan en graag binnen europa. Alleen op vakantie gaan vind ik nog een te grote stap en daarom zou ik leuke meid(en) die ook graag een weekje op vakantie willen.
Ik heb net al even op internet zitten te zoeken en op bepaale sites kan je voor weinig toeslag een 1 persoonskamer boeken.
Mijn ideale vakantie is eigenlijk zon, zee, strand. Het liefst een beetje afwisseling met af en toe aan het zwembad liggen en wat zien maar vooral relaxen en een terrasje pakken.
Als meer meiden zich hierin herkennen dan hoor ik het graag en wie weet zitten we over een paar maanden wel in de :zon02: met een cocktail in onze hand.
groetjes