Hallo allemaal!!!
In de periode van eind mei/begin juni (hangt af van datum afstuderen) tot 11 juli wil ik (20, vrouw) er graag een tijdje tussenuit voordat ik in september met een nieuwe studie begin. Heb nog helemaal geen plannen waar naartoe, ik sta voor alles open. Zowel binnen als buiten Europa spreekt mij aan. Nou is er in mijn omgeving alleen niemand die op dat moment tijd heeft om mee te gaan en ik wil zo graag!!! Daarom probeer ik het nu op deze manier. Dus heb jij plannen of ideeën voor wat je zou willen doen en zoek je nog een reisgenote?? Laat het me weten, misschien kunnen we samen wat gaan doen!!
Groetjes Saskia
Hey!
Ik vertrek over 17 dagen voor 2 maanden naar azie…Ik kom 10 juli weer terug zodat ik paar dagen kan bijkomen voor Dance Valley 14 & 15 juli haha.
Weet trouwens nog niet precies waar ik allemaal heen ga, heb alleen retourtje Bangkok geboekt en vanuit daar zie ik wel wat er allemaal op mn pad komt
Ik ga helemaal in mn uppie dus als je besluit die richting op te gaan en moet je maar laten weten als je reisgenoot zoekt voor paar weken ofzo… :whistle:
(beetje info over mij btw…Charlotte, woon in Haarlem, 19 jaar, vorig jaar 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in Thailand, gek op uitgaan, reizen en nieuwe culturen verkennen :laugh: )
Groetjes Charlotte
Ps. reacties en meer over mij op www.la-charky.hyves.nl