Hallo, reislustige vrouw!
Ik ben een leuke, enthousiaste en avontuurlijke vrouw van 46 jaar, die werkzaam is bij een Omroep en woonachtig is in Zaandam. Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met een andere (niet-rokende!) reislustige vrouw , in de leeftijd van +/- 44 tot en met +/- 48 jaar. Het liefst heb jij ook al wat backpackervaring.
Ik heb een fantastische lieve man, maar die heeft ‘helaas’ nog wat tijd nodig om warm te lopen om samen met mij een verre (backpack) reis te gaan maken. Hij is nu eenmaal geen man van de wereld. Ik zal wel niet de enige zijn? Maar goed, dat weerhoudt mij er niet van om dan zelf op reis te gaan.
Ik loop al een tijdje met het plan rond om volgend jaar 4 weken (vertrek mei 2011) naar Indonesië te gaan, ik zou dan b.v. graag op Java, Bali en Lombok (Gili-eilanden) willen rondtrekken. Ik heb al heel wat backpackervaring ( met vriendinnen en ook alleen). Heb meestal low-middenbudget gereisd, meer midden dan low. Ben o.a. naar Vietnam, Thailand (2x), Laos en Cambodja geweest. Alles zelf regelen, het avontuur én de vrijheid spreekt mij dan ook enorm aan! Gaan en staan waar jezelf wilt…
Nu voelt het voor mij niet zo om helemaal in mijn eentje te gaan backpacken, (heb daar overigens ook (leuke) ervaringen mee hoor). Het is gewoon veel fijner en een stuk gezelliger om je ervaringen, interesses, gevoelens, ideeën, plannen etc etc. met iemand anders te kunnen delen. Ik had in 1e instantie al een tijdje een (georganiseerde) reis op het oog bij reisorganisatie Djoser, 28 dagen en dan reis je naar Sumatra, Java, Bali en Lombok. Maar daar ben ik nú helemaal op afgeknapt, aangezien ze die reis nu met 200 euro hebben verhoogd! En sowieso heb ik toch altijd wel mijn twijfels gehad om georganiseerd te gaan (ben daar eerlijk gezegd helemaal het type niet voor) én ook vanwege de behoorlijke hoge prijzen van Djoser!!
Ik zou dan ook heel graag met een gelijkgestemde op reis gaan. Ik ben absoluut geen ‘au naturelle type’, maar ook weer geen ‘Barbie type’. Hou wel van make-up en er verzorgd en leuk uitzien!
Nou mocht bovenstaande jou wel aanspreken, dan lijkt het me leuk om een mailtje van je te ontvangen, waarin je uiteraard iets over jezelf vertelt en wie weet kunnen we dan wel een keer een afspraak maken voor een verdere kennismaking ….?!
Groetjes Marjolein