Ik zoek een reisgenote (v 18-23) om om samen een reis mee te maken door (huidig plan:) Nieuw-Zeeland (wicked camperbusje huren), Thailand (Zuiden-kust-trein-eilandhoppen) en Bali (evt Java).
Ik ben niet bang om niemand tegen te komen op reis maar het is toch prettig een vast reismaatje te hebben, helemaal als je een campertje huurt. Ik zoek iemand die flexibel en gezellig is, een beetje stoer, die van de natuur kan genieten maar ook van een party houdt!
Ik zit met hetzelfde probleem als veel mensen; vrienden hebben geen geld en mijn vriend heeft zijn studie. Ik wil toch heel graag op reis en ik denk dat er veel studenten zijn met hetzelfde idee, en die wel mee op reis willen.
Ikzelf ben 19 en kom uit de buurt van Amersfoort. Ik doe dit jaar eindexamen VWO. Ik ga nog niet studeren want ik wil eerst van de vrijheid genieten en meer van de wereld zien.
Mijn plan was om tussen eind oktober en begin december te vertrekken.
Ik zat te denken om ongeveer 3 maanden weg te gaan. Ik hoop wat te horen van iemand die ongeveer dezelfde plannen heeft!
Groetjes Loulou van Ravensteijn!
Hoi Loulou,
Ik doe ook dit jaar mijn vwo en wil daarna gaan reizen. Geweldige keus van je om naar Indonesie te gaan! Ik zou erg graag met je mee gaan maar ik zie dat jij rond oktober al vertrekken wil. Ik ben zelf van plan rond april 2008 te gaan omdat ik daarvoor in Canada & Australie zit. Stel dat je plannen veranderen, hoor ik graag wat van je!
Gr. en veel plezier op je reis!
Jouw reisplannen komen echt heel veel overeen met wat ik zelf van plan ben! enig verschil is dat ik niet echt wil gaan backpacken… ik plaats even mijn eigen zoektopic:
*Al heel lang ben ik van plan geweest na mijn Havo een paar maanden naar Indonesië te gaan. Nu had ik dus ook plannen met een vriend om oktober en november van dit jaar te gaan.
Uiteindelijk heeft hij er toch voor gekozen om aan een opleiding te beginnen in september. Zelfde verhaal met mn andere vrienden… opleiding, werk of te weinig geld om mee te gaan.
Dussss… nu hoopte ik hier miss een reisgenoot te kunnen vinden voor oktober&november naar Indonesië… ben zelf 19 en doe dus deze maand eindexamen havo (beter laat dan nooit)!
Ik zoek dus nu iemand (of miss meer iemanden) tussen de 18 en 22 om met me mee te gaan!*
Misschien kan je toch even je emailadres doorgeven om te msnen? zit me echt te verbazen over hoeveel onze plannen overeen komen haha!
Wie weet wordt t wel wat!
Ik bedoelde eigenlijk dat mijn plannen veel overeen kwamen met die van de topicstarter, ik wil het liefst ook rond oktober richting Indonesië…
Wel leuk om te horen dat er zoveel andere meiden van onze leeftijd willen reizen! Ik voeg je toch even toe op msn… wil na Indonesië namelijk gewoon weer een aantal maanden gaan werken en als ik genoeg geld heb miss nog wel een reis ondernemen! :teeth:
Bedankt voor je reactie en heel veel succes met je examens!
Mijn plannen zijn inmiddels wel gewijzigd, maar ik wil wel de eerste maand van mijn reis naar Bali (evt Java!). Hierna wil ik naar Nieuw Zeeland voor een maand om van Noord naar Zuid te reizen met een camperbusje (backpackerbusje, hippiekleuren en lekker goedkoop!). Binnen die maand lijkt het me ook leuk om een week met de trein te gaan (Alpine Express). Hierna doorvliegen naar Bangkok, om vervolgens voor een maand naar het zuiden langs de kust te trekken (met de trein) (o.a eilandhoppen).
China lijkt me ook geweldig! Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën, lijkt me leuk wat van je te horen!
Grappig!! Ik wil na mn reis van ong 3 maanden ook weer werken en dan weer weg:D haha, misschien koop ik dan zelf wel een bestelauto om europa door te rijden…
Succes met je examen waar je waarschijnlijk nu mee bezig bent! Ik heb hem net gehad, ging best oké!
Groetjes Lou
Hey lou,
Wat grappig om jou hier tegen te komen!!
Ik zou ook graag een keer gaan backpacken in Thailand, dus ik zat ook wat rond te surfen, toen ik hier terecht kwam. haha! maja, suc6 met je exames en ik spreekje!
Kus Rana
ik ben een spontane meid van 19 jaar en wil graag volgend jaar in 2008 ook rondreizen in thailand of waar dan ook. april komt mij ook goed uit. heeft er iemand interesse laat het me weten dit is mijn e-mail adres terry1988_dirk@hotmail.com
Hey marianne en Terry, bedankt voor jullie reacties! Ik heb een reisgenootje gevonden en we vertrekken 31 oktober tot 14 Februari. Als jullie mee willen lijkt me dat hartstikke gezellig, mail me dan op [EMAIL=“lady__loulou@hotmail.com”]lady__loulou@hotmail.com (Let op de 2 lage streepjes!). Het plan is om door Thailand te gaan, Maleisië en Indonesië (Java en Bali). Misschien ook wel stukje Laos. Ik hoor het!
Groetjes Loulou
Echt super om te lezen dat er toch nog mensen zijn met enigzins dezelfde plannen! Ik ben veerle en net geslaagd voor mijn VWO en wil het komende jaar er even tussenuit. Mijn plan was om naar thailand en cambodja te gaan, maar ik kan natuurlijk altijd nog dingen aanpassen.
Het zou super zijn als jullie me konden toevoegen zodat we een beetj ideeën uit kunnen wisselen over onze plannen!
hey veerle dit jaar wordt het niets voor mij ,helaas een studie vertraging ik ga volgend jaar naar Spanje en in December al naaar Srilanka haha eindelijk weer heb er echt zin in… ik heb je toegevoegd op mijn msn. dus we spreken elkaar vast nog wel over onze reizen…