Reisgenote gezocht

Welke vrouw heeft er zin om in februari 2008 mee te reizen naar Zuid India, tevens bezoek aan tehuis voor gehandicapten, ik ben 53 jaar en getrouwd. Kunst, cultuur horen bij mij. Laat even wat van je horen.

hallo,
lees net je advertentie voor reisgenoot naar zuid india.
zelf wil ik van half februari tot half maart india leren kennen omdat ik sinds kort veel intresse heb voor dit land.het is voor mij de eerste keer dat ik een langere reis ga maken en doe dit liever samen met iemand.
ben vrouw van 40 jaar en heb veel zin om mijn blik en kijk op het leven te verbreden. als je contact met mij op wil nemen is het handiger als je mij belt want ik zit nooit achter de computer.
mijn nummer is 06 44217671.
wie weet tot horens, groet maaike

Goeienavond,
Ik ben nog op zoek naar een reisbestemming/reisgezel 2008.
En je reisbestemming/periode spreekt me wel aan, mede het sociale aspekt.
Groetjes,
Greet
nb.Zal ik mezelf al eventjes voorstellen ? Ben een single-vrouw van 48j uit Belgie - avontuurlijk en jong van geest. Heb de laatste jaren ook al wel wat gereisd : Japan, Australie, Canada, Cambodja, Tibet, Zambia, … Mijn liefste manier van reizen is low-budget - met de Lonely Planet in de hand.

Hallo Greet, zit net te mailen , ja vanavond zou ook iemand bellen, maar laat het mooi afweten. Dus heb al haast besloten om met een organisatie te gaan shoestring, Maar laten we het nog even proberen met elkaar of het kan klikken. Ik geef mijn telefoonnummer wel en dan moeten we maar even contact maken. Mijn naam is dus Els Heerink en ik woon in Twente nabij Oldenzaal Hengelo.

sorry nummer vergeten Els 0541 670060

hallo els, zo je mij even kunnen bellen want ik ben je nummer kwijt we zouden op wo 9 jan om 2100 even kontakt hebben vandaar dat ik het zo even doe. groet maaike