Het is misschien een beetje vroeg, maar ik ben op zoek naar reisgenoten voor december dit jaar die mee naar India willen.Ik ben zelf een vlotte vrouw van 53 jaar rook niet.Het lijkt mij heel leuk om met iemand van ongeveer dezelfde leefijd op vakantie te gaan.Ik dacht zelf rond de twintigste te vertrekken, en in het nieuwe jaar weer terug te komen.Het is nu ook vroeg genoeg om eerst kennis met elkaar te maken.Groetjes van nora.
Hallo Nora,
Zojuist heb ik me op deze site aangemeld, dus alles is nog nieuw. Ik zag je oproep staan en ook ik wil graag naar India. Ik ben (vrouw) 58 jaar en de laatste jaren al naar verschillende verre landen geweest enkel wel met georganiseerde reizen.
Groetjes Gerrie
Hallo Nora,
De zelfde avond heb ik nog een mailtje terug gestuurd, maar nu twijfel ik of deze wel aangekomen is. Zou je me dit willen laten weten?
Groetjes Gerrie
Hallo Nora,
Eind november/begin december ben ik van plan om opnieuw richting Zuid-Oost-Azie te gaan. Ik reis al heel wat jaartjes (groepsreizen), maar wil nu graag minder georganiseerd op pad. India is een van de landen die ik graag wil bezoeken.
Reageer maar even,
Groet,
Bert.