Reisgenoot Naar Zuid-india Gezocht

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=green]
Beste reisliefhebbers,
Ik wil heel erg graag naar India, het liefst Zuid-India.
Voor mij heeft India een bijzondere klank en interesseer me al een tijd voor deze cultuur.
Maar nou zijn mijn plannen gewijzigd (namelijk dat ik met een project naar zuid-India zou gaan>grote teleurstelling dus)…en moet ik iets nieuws verzinnen.
Nou is vooral het probleem dat ik niet alleen wil reizen, vooral niet door India, aangezien het mijn eerste keer in dit boeiende werelddeel zal zijn…
Is er iemand die deze zelfde interesse en plannen heeft? Je kunt me mailen op dit adres: Lachend_kikkertje@yahoo.co.uk
Ik sta open voor alle plannen en zou het liefst zo snel mogelijk willen vertrekken…
hopelijk tot horens,

Liefs van Sanne (19)

heb je een mailtje gestuurd :slight_smile:

misschien met z’n drieën?!?

heb je ook een mailtje gestuuurd, ben zeeeeeer enthousiast!!

groetjes Nancy

hoi sanne, ik ben plannen aan het maken om in zuid-west india stage te gaan lopen (2 mnd) vanaf oktober. Daarna zou ik rond willen reizen. Je zegt dat je zo snel mogelijk weg wilt, maar stel dat je in november nog in India bent, laat het me dan weten!

groetjes Mirjam

Hoi Nancy en Mirjam,

Jullie reageerden in 2008 op een oproep uit 2004?

in ieder geval wil ik ook reizen naar Zuid India in Nov 2008
En een reisgenoot is altijd leuk.

Groet
Siem

hallooo

ik ga 7 october naar Mumbai (bombay) waarna ik denk ik richting Goa zal trekken en hopelijk nog verder zuidelijk als dat lukt. Ben al een keer eerder in India wezen backpacken, alleen toen het noorden. Ben heel benieuwd naar het zuiden, maar weet zeker dat het me sowieso wel bevalt… ik reis wel echt low-budget, en ga het liefst van plek naar plek. Ik ga voor een maand (oktober) en in mijn eentje… nog iets over mij: ben net klaar met school, 18 jaar, jongen…

maar goed, mocht iemand denken: hejj… laat maar wat weten
mijn email: niekvandelande@hotmail.com