Reisgenoten (zuid En Midden) India

Ik wil jan/feb 2004 voor zes weken naar zuid en midden India.
Ben daar al eerder geweest en wil graag nog eens terug.

Heb je vergelijkbare plannen rond die tijd, mail me dan. Misschien is het wel leuk om (delen) samen te reizen.

Op hoofdlijnen heb ik een reisschema in gedachten, maar daar ben ik heel flexibel in. Bovendien is ter plekke invullen wel zo fijn.

Groeten,
Roel van Koperen

Ik vertrek naar India (Delhi) op 3 december voor 6 maanden.
Vanaf ginder trek ik naar het zuiden.Zelf zou ik het tof vinden ginder reisgezellen te hebben.

he Roel

Ik zit er ook over te denken om naar Zuid India te gaan. Ik ben 2 jaar geleden ook al 3,5 maand in India geweest en wil graag terug. Ik zit zelf te denken aan een week of vier maar je kan natuurlijk altijd je eigen kant opgaan. IK zou graag willen weten wat jou idee is van deze reis. Veel cultuur of juist wat meer relaxen. IK wil zelf graag een tijdje in Goa aan een mooi strand liggen en allemaal andere reizigers ontmoeten. Daarnaast wil ik ook zeker wat cultuur zien.
Ik ben benieuwd naar jou ideen voor je reis

Mischien ben je al weg mijn idee is echt eind februari omdat ik nog werk tot 13 februari

Originally posted by Roel@31-08-2003, 21:05:29
** Ik wil jan/feb 2004 voor zes weken naar zuid en midden India.
Ben daar al eerder geweest en wil graag nog eens terug.

Heb je vergelijkbare plannen rond die tijd, mail me dan. Misschien is het wel leuk om (delen) samen te reizen.

Op hoofdlijnen heb ik een reisschema in gedachten, maar daar ben ik heel flexibel in. Bovendien is ter plekke invullen wel zo fijn.

Groeten,
Roel van Koperen **

Roel, 7 dec vlieg ik naar Goa.
Daarna reis ik naar het noorden.
Ook wil ik graag naar Nepal !
Wat zijn jouw plannen ?

Debby (31) beehappy@chello.nl