Reisgenote gezocht voor Nieuw-Zeeland

Ik mag volgend jaar in de periode november-februari 3 maanden op vakantie naar Nieuw-Zeeland.
Mijjn vriend wil helaas alleen de laatste 3 weken mee en misschien blijft hij helemaal thuis (ongezellig he). Mijn wens om te gaan is groter dan de angst voor heimwee, dus nu zoek ik een reisgenote voor 2 tot 3 maanden.

Even in het kort iets over mezelf:
Ik ben een vrouw van 30 jaar. Ik heb 2 honden en een vriend (in willekeurige volgorde). Ik ben erg gericht op natuur en hou erg van wandelen. Ik zou in Nieuw Zeeland ook graag een paar trekkings willen doen, maar het liefst slaap ik in dan wel in een refugio (hut). Een beetje cultuur ‘snuiven’ vind ik ook leuk, voornamelijk over oorspronkelijke bevolking van landen. Moderne kunst doet me minder. Stedentrips vind ik ook vreselijk leuk.
Ik ben bezig met mijn thesis wat helaas nog niet heel erg opschiet al hoop ik rond het voorjaar klaar te kunnen zijn. Daarnaast werk ik als assistent controller (meestal maar soms meer dan fulltime, daarom schiet de thesis ook niet zo op).
Ik hou van lezen en foto’s maken.
Natuurlijk veel meer om te vertellen, maar nu hoor ik graag eerst iets over jou!