Ik ga in de periode november-februari 3 maanden op vakantie naar Nieuw-Zeeland. Ik zoek een reisgenote die ook van wandelen en cultuur snuiven houdt. Zie ook: http://marigje1977.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=352477#post352477
hoi marigje,
ik ga waarschijnlijk ook naar nz, maar het is nog niet zeker wanneer en hoe lang, wel heb ik al een werkvisum, ook wil ik natuurlijk veel van de natuur zien en aangezien ik daar alleen ben zou ik het wel leuk vinden om samen iets te doen, alleen er staat op dit moment nog niets vast voor mij.
Nou ja, alvast even een mailtje…om een begin te maken.
groetjes,
wieneke
hier een berigje voor Marigje,
Ik wil ook aan het einde van het jaar gaan rondtrekken in Nieuw-Zeeland. Hoelang weet ik nog niet precies maar zeker voor een aantal maanden. Het mooiste lijkt mij de natuur maar ook zeker de cultuur ontdekken zoals de Maori e.d.
Verder houd ik van gezelligheid, nieuwe mensen leren kennen en fotografie.
Ik ben 30 jaar, wonend in Eindhoven (volgens mij woon je niet zo ver van me af toch?) en ik werk als casemanager bij de gemeente Eindhoven. In mijn vrije tijd geef ik een paar sportlessen bij een sportschool om de hoek. Mijn hobby’s zijn dansen, lekker uitgaan met vrienden, sporten, relaxen in de sauna en theater (mm ja dat waren ze ongeveer wel haha).
Het lijkt me leuk om deze reis samen te ondernemen, ten eerste omdat je hetgeen wat je allemaal meemaakt kunt delen met iemand en ook omdat je als vrouw alleen toch een aantal risico’s loopt.
Graag hoor ik van je wat je ervan vindt, misschien dat je me nog iets meer over jezelf kunt vertellen.
Groetjes Marieke
@Olijfje: ik heb je een privé berichtje gestuurt