Reisgenote gezocht Nieuw-Zeeland op korte termijn!

Hallo,

Ik ben van plan om op korte termijn (ergens eind februari) voor ongeveer een maand naar Nieuw-Zeeland te gaan. Dit doe ik liever niet alleen (hoewel ik al aardig wat gereisd heb, en ook alleen), omdat ik dit keer zin heb om de ervaringen te delen met een gelijkgestemde vrouwelijke reisgenoot! Daar heb ik trouwens geen bijbedoelingen bij, begrijp me niet verkeerd… Het lijkt me gewoon gezelliger!

Ik ben een spontane, flexibele, en voor veel dingen open staande 29-jarige vrouw. Wie heeft er zin om met mij mee te gaan naar Nieuw-Zeeland?

Je kunt me -naast op deze site- ook bereiken op [EMAIL=“annemieke235@hotmail.com”]annemieke235@hotmail.com

Tot spreeks!

Hey,

heb me net aangemeld omdat ik je oproep zag. Wat jammer dat je zo snel al gaat. Ik wil ontzettend graag Nieuw-Zeeland bezoeken, met name het zuidereiland, maar dat wordt voor mij pas op zijn vroegst in 2009, als ik daar stage hoop te gaan lopen (als iemand een organisatie voor mij weet die een studente HBO Toegepaste Psychologie zoekt in Nieuw-Zeeland, dan hou ik mij van harte aanbevolen). Zelf ben ik ook enthousiast, nogal spontaan (soms iets te) en zelfs ook 29. Nou, mocht je binnenkort briljante tips hebben wat te gaan bezoeken…

Hai,

Bedankt voor je reactie! Jammer dat onze vertrekdata enigszins uit elkaar liggen… :wink: Maar in ieder geval alvast veel plezier gewenst! Als ik nog goeie tips voor je heb, krijg je die te horen.

Groetjes!