Reisgenote gezocht voor Azie begin sept/okt 2011 misschien Japan Zuid Korea!

Hallo Lezer,

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot. Ben zelf ook een vrouw (26) en wil heel graag reizen door Azie. Ik ben (al zeg ik het zelf :wink: flexibel en vind eigenlijk bijna alles leuk.

Heb nu het plan om te beginnen in Japan en door te reizen naar Zuid Korea, China, Vietnam, Cambodja met als eindbestemming Bangkok. Maar jij hebt natuurlijk ook jouw inbreng en wensen dus laat maar weten :wink:

Het belangrijkste op de reis vind ik plezier, vrijheid, veel zien en ondernemen maar toch relaxed en vooral veilig reizen. Vind het erg leuk om een land te verkennen met het openbaar vervoer. Ik hou van geld uitgeven maar omdat ik dan net student af ben is het budget natuurlijk enigszins beperkt. Over het budget kunnen we het natuurlijk altijd nog hebben.

Ben je net zo enthousiast als ik? Dan kun je altijd reageren en of contact opnemen via de site.

Lijkt mij helemaal leuk!!!

tot snel,

groetjes Christianne

Hey Christianne,

Leuke plannen heb je! Zelf hou ik ook heel veel van reizen, en ben van plan dit jaar van sept tot nov ongeveer op reis door azie te gaan, en dan het liefst vietnam/cambodja, maar sta voor heel veel dingen open. Thailand en Japan lijken me ook super!
Ben wel ondernemend, zie en doe graag dingen.
Mail me anders, dan kunnen we verder over onze reisplannen hebben, en kijken of we mss stuk samen kunnen reizen!

groetjes Susanne

[EMAIL=“princess86@live.nl”]princess86@live.nl

owja :wink: ben trouwens bijna 25