Reisgenote gezocht, 3 maanden, nov,dec'11 en jan'12

Hallo allemaal! Ik heb dezelfde plannen als wat ik hier allemaal zie staan, ik wil ook graag veel zien en doen! Zijn er al wat dingen afgesproken?
Ik ben 22, eind van het jaar 23, en pas afgestudeerd. Ik heb al wel wat reiservaring maar heb nog nooit gebackpacked…
Groetjes Deborah

hoi allemaal,

Ik ben 23 jaar en wil gaan bagpacken door ik denk indonesie! Ik zoek eenr eisgenoot/reisgenoten om lekker te reizen door het land. Maar ik sta zeker open voor andere landen of combi ervan.
hoop van 1 van jullie te horen.

Wij spreken morgen af om 19:00 op centraal station Utrecht, onder het bord met alle treintijden!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! PM eventueel voor telefoonnummer!

Hoi,

Jammer dat ik niet bij de meeting kon zijn. Ik zou graag een volgende meeting willen aansluiten. Ik ga begin dec naar Vietnam, eind dec t/m eind jan AU en februari NZ. Zoek ook reisgenoten. Ben 28jr.

Hoor het graag of jullie nog gaan meeten en/of reisgenoten ook soortgelijk reisschema hebben.

Gr,
Vinay

Hoi!

Ik lees al vele reacties op dir bericht. Misschien staat mijn verhaal jou en of de andere misschien ook aan :slight_smile:

Ik ben Anouk, 25 jaar en bijna afgestudeerd. Ik ga begin november richting zuid-oost azie om daar 5 maanden te gaan rondreizen.
Ik begin in thailand dan Laos, vietnam, cambodja, maleisie, indonesie.

Ik heb enige ervaqring met reizen (indonesie) maar wil ook graag de rest van Azie zien.
Cultuur, natuur, strand, mensen leren kennen, in voor een feestje, relaxen… dingen die mij aanspreken! :slight_smile:

Mocht mijn verhaal en mijn profiel je aanspreken mail gerust!

Groetjes nouk

Hi Nouk,

Zag je bericht en ik ga begin dec 1,5 wk naar Vietnam als tussenstop voor AU en NZ. Mocht je dan in Vietnam zijn is het leuk om te meeten. Ik vlieg op Ho Chi Min. Wat is jouw planning?

Gr. Vinay

Hoi Vinay,

Leuk dat je reageerd!
Ik ben in december in Laos denk ik, dus niet in Vietnam. Helaas!
Anders hadden we zeker elkaar kunnen meeten daar.
Succes met het zoeken verder!

Groetjes Anouk

hallo allemaal,

ik wil va half nov naar Azie en bij voorkeur niet blijven hangen in Thailand/cambodja/Vietnam (al geweest). Liever Maleisie/ Indonesie of richting landen als India/Nepal. Mochten de plannen van 1 van jullie aansluiten en er interesse zijn in een deel samen te reizen, contact me even.

groet, Leon

Oeps, verkeerd bericht geplaatst :slight_smile:

Hoi allemaal,

Ik ben zelf ook van plan om eind dit jaar/begin volgend jaar voor ong. 3 maanden in zuid-oost azië te gaan backpacken. Ik was eigenlijk van plan om met een van mijn vriendinnen te gaan reizen, maar die wil toch liever vrijwilligerswerk gaan doen in afrika. En de rest van mijn vrienden zijn allemaal nog bezig met school, dus hebben ook niet echt de mogelijkheid om te gaan reizen.
Ik ben Robin (v) en ik ben 20 jaar. Ik ben net klaar met mijn opleiding verpleegkunde. Ik heb nu geen vaste baan of opleiding dus ik vond dit het perfecte moment om te gaan reizen. Ik nog geen ervaring in het backpacken, maar ik heb echt de kriebels om te gaan reizen.
Het liefst wil ik naar thailand, maar ik ben er ook zeker voor in om verder te reizen.
Mijn intresesses in het reizen: Cultuur, natuur, lokale bevolking, mensen leren kennen, strand, geen vaste planning, relaxen en af en toe uitgaan.

Ik hoop dat er iemand is die dit ook wil!
Groetjes Robin

Hallo allemaal

Ik heb ook dezelfde plannen en ook al geboekt… :stuck_out_tongue: ik vertrek 12 september, naar Hongkong vanuit daar reis ik naar borneo blijf daar 3 weken en reis dan door naar het vaste land van Maleisië vanuit Singapore wil in naar boven trekken via KL langs de oost kust naar kecil en taman negra bos. Ik heb daarvoor 3 weken daarna vlieg ik voor 2 maanden naar Australië in januarie ben ik weer in Hongkong en heb ik nog geen echt plan. Ik maak deze reis alleen en word voormij ook mijn eerste echte verre reis alleen. Iemand tips of vragen hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,
Jeroen Zuidhof 25 jaar

Ik heb niet alles doorgelezen maaaaar:

Vanaf 22 december ben ik alleen reizend tot en met 7 weken daarna (11 feb, dan moet ik terug zijn in Bangkok om mijn vriend op te pikken).

Niet single, geen pary-animal, sportief, staat open voor culturen, (kinder-) fysio. En ik ben 28 jaar. Heb nog geen vast plan, behalve dat ik 22 december in Phuket ben (of in de buurt van) en dan ws door wil naar Maleisë, dus wellicht kunnen we aanslluiten op elkaars plannen?

Andere meiden zijn ook welkom natuurlijk!

Hoi allemaal,

Ik weet niet of er ondertussen concrete plannen zijn gemaakt?
Ikzelf ben ook net afgestudeerd en 27jaar. Al veel landen gezien maar deze landen nog niet.
Dus indien er interesse is om een deel samen te reizen vanaf november hoor ik het graag.

Groetjes Nathalie

Volgens mij zijn er geen concrete plannen.

Wat is jouw route ongeveer? Vanaf eind december ben ik in zuidelijk thailand (omgeving phuket)

Hoi Nathalie!

Ik ben vanaf 3 november in Thailand. Reis na Thailand verder via Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Indonesie.
Wat zijn jouw plannen?

Groetjes Anouk

Ik heb eigenlijk nog geen plannen :slight_smile: Ik wil eigenlijk wel dezelfde landen doen als jou maar omdat je nooit weet wat er op je pad komt heb ik nog niks vastgelegd… Het zou wel leuk zijn om een deel samen te doen als je dat fijn zou vinden…je kunt me op facebook toevoegen op nathalie peijnenborg, misschien is dat wat makkelijker :wink:

groetjes

Ik wil ook naar Maleisië. Daarna misschien door naar Cambodja, Vietnam, Laos en dan door naar Noordelijk Thailand om zo over land naar Bangkok terug te reizen.
Weet alleen niet of Cambodja en Vietnam alleen (als vrouw) te doen zijn…