reisgenote australie

Omdat ik simpel gezegd een beetje vast gelopen ben met mijn studie, en even door de bomen “het bos van wat ik nu dan moet gaan studeren” niet meer zie wil ik eigenlijk wel heel graag voor een lange periode naar australie, of iets dergelijks, in ieder geval de wereld zien, en daarbij natuurlijk voor de nodige centjes zorgen en een heleboel leuk mensen leren kennen (niet dat ik geen leuke mensen ken, maar meer kan altijd :slight_smile: ) enige punt is dat ik niet zo’n zin heb om alleen te gaan, in het begin stadium helemaal niet en daarom ben ik opzoek naar een mooie, leuke, gezeligge, maffe, levenslustige, fris-fruitige vrouw (ong. 18-22 jaar) waar de sappige waterstraaltjes van alle kanten afspatten :slight_smile: die net als ik zwanger is van plannen om de wereld te zien. Ben jij dat, stuur me dan even een mailtje (foto gewenst, die kun je aan mij ook vragen, ik zie altijd graag met wie ik te maken heb) en wie weet kunnen we samen de wereld gaan verkennen. Ciao!! Gabor

In al mijn enthousiasme ben ik vergeten te vertellen dat ik zelf 19 ben en het liefst na de zomer vakantie vertrek, en onder een langere periode versta ik een half jaar tot een jaar. Doei, Gabor