Reisgezelschap gezocht voor reis naar Australie

Ik ben een vrouw van 24, die heel graag in februari 2017 (geen definitieve data) richting Australië wilt reizen. Ik heb nog geen definitieve plannen gemaakt qua reistijd, of precieze locaties. Ik zoek vrouwelijk gezelschap van rond mijn leeftijd, die het leuk vind om Australië te ontdekken, want alleen vind ik het toch iets te spannend.

Excuses dat mijn profiel nog zo leeg is, hier moet ik nog aan beginnen.

Hee hee ik ben Joyce 22 jaar en ben me momenteel ook aan het verdiepen in het reizen naar Australië. Het lijkt me super tof om alle mooie dingen te gaan ontdekken en zien. Surfen wil ik ook echt gaan leren.
Natuurlijk zou ik het ook het liefst samen met iemand doen dus misschien hebben we een leuke klik en kunnen we samen op avontuur maar het mooie Aussie. Je kan me altijd een berichtjes sturen via fb of hier. Groetjes Joyce Cuunders

hallo,

Ik ben manon en ik ben 18 jaar. Ik ben zelf van plan om een tussenjaar te nemen vanaf september 2017. Zelf ben ik van plan om te gaan reizen door Australië. ik vind het alleen wel eng om alleen te gaan dus ben heel erg opzoek naar een reismaatje. Ik wil graag gaan surfen en koala’s en kangoeroes en nog veel meer zien/doen. Zelf heb ik nog nooit een rondreis gemaakt dus alle tips zijn welkom.

Ik hoor het wel :wink:

groetjes,
Manon

      • Updated - - -

hallo,

Ik ben manon en ik ben 18 jaar. Ik ben zelf van plan om een tussenjaar te nemen vanaf september 2017. Zelf ben ik van plan om te gaan reizen door Australië. ik vind het alleen wel eng om alleen te gaan dus ben heel erg opzoek naar een reismaatje. Ik wil net als jij graag gaan surfen en ook koala’s en kangoeroes en nog veel meer zien/doen. Zelf heb ik nog nooit een rondreis gemaakt dus alle tips zijn welkom.

Ik hoor het wel

groetjes,
Manon