Hallo,
Ik ben Ingrid en ben 23jaar. Ik heb pasgeleden mijn studie afgerond en zou volgend jaar (2010) September of evt. al in Juni 2010 ongeveer 2 tot 4 maanden rond willen gaan trekken door Australië.
Uit mijn omgeving wil helaas niemand zo ver en lang van huis, maar ik zou het wel gezelliger/veiliger vinden om met iemand deze reis te maken van begin tot eind en samen voor te bereiden. Ik ben zelf een rustig maar wel energiek en initiatief nemend persoon.
Ik ga vooral om kennis te maken met de cultuur/natuur en dingen te bezichtigen en ondernemen en ben dan ook niet echt bang aangelegd en ook wel in voor sportieve activiteiten. Het is niet mijn bedoeling om te gaan stappen, maar wat ontspanning tussendoor is ook wel lekker. Evt. wat werken in het land om wat bij te verdienen zal misschien ook nodig/leuk zijn, maar dit is meer een bijzaak en niet het voornaamste. Ik heb zelf al wel ietwat ervaring binnen europa wat van pas kan komen, maar Australië lijkt me echt super! Dus ben je tussen de 21 en 26 jaar en lijkt het jou ook leuk, maar wil je liever niet alleen stuur dan een mailtje naar onderstaand adres.
Groetjes!