reisgenote, 19 juli-25 augustus 2008, Italië gezocht (30-40 jaar)

Hallo,

Ben jij dat gezoek naar een reisgenote ook een beetje zat? Ik heb nog niemand gevonden voor mijn zomervakantie en heb zin in een meidenvakantie. Lekker niksdoen, stukje rijden, lekker zwemmen, naar het strand, marktje bekijken. Koken doe ik wel, dat vind ik namelijk erg leuk, maar ook uit eten, lekker naar kleine winkeltjes voor de inkoop, bruin worden en lekker flaneren, een terrasje pikken en eens proberen te communiceren met de mensen van daar.
Ik ben Ingeborg, docente en dus lang vakantie. Italie is mijn favoriete land, lekker eten, ijsjes, mooi weer, gezellige mensen, zoveel moois te bekijken… zegt mijn reisgenote af!
En ik heb al ideetjes zat, agriturismo’s, het huren van een huis of appartement en … nou ja, mijn plannen zie je hierboven al!
Is er hier iemand die met me meegaat? Genieten van de zon, de vrijheid, lekker lui doen.

Ik hoor graag van je.
Ik zelf ben 34 jaar en zoek iemand in dezelfde leeftijdsgroep. Ook heb ik een hondje, dat mee gaat op vakantie. Ik vind het heerlijk om auto te rijden, maar vind het fijn als jij ook een rijbewijs hebt en een paar km voor je rekening neemt. Een aantal weken heeft mijn voorkeur en dan op 3 verschillende plekken bijvoorbeeld. Bezoekje aan Rome is altijd leuk, weet je nog een andere stad die ik moet zien? Vertel!

Ingeborg