Reisgenootjes zomer 2010 gezocht

Wij ( Daisy 21, Eva 19 ) zoeken een aantal reisgenootjes voor de zomer 2010.

We zijn van plan om naar costa rica te gaan en misschien door te reizen naar Nicaragua. Iedereen die hier ook wel zin in heeft, Tell me!

Tip! Zeker Nicaragua erbij pakken (als jullie daar tijd voor hebben).

Wij zijn afgelopen zomer in CR geweest en twijfelden of we wel naar Nicaragua wilden. Uiteindelijk hadden we 4 dagen gepland, maar zijn we 7 dagen gebleven. Echt een prachtland en veel autentieker (lees: minder toeristisch) dan Costa Rica.

Wij zijn in Granada (doen!), Ometepe (erg leuke eilanden, in de zomer zijn het echte vlindertuinen, nog nooit zoveel vlinders gezien) en San Juan del Sur (alleen voor de schilpadden, Olive Ridley) geweest)

heey, ik ben ook van plan om naar costa rica te gaan.
ik ben raissa en ik ben 19 jaar… als het goed is ben ik in juni klaar met school en wil ik een tijdje gaan reizen. misschien kunnen jullie mij jullie msn geven?
xx

Hoi!
Ik ben Nadine en ik ben 22 jaar.
Ik ben ook van plan om door Costa Rica te reizen in de zomer.
Graag wil ik ook nog naar een ander land doorreizen, Nicaragua lijkt me ook erg mooi.
Voor hoelang willen jullie gaan?

Groetjes Nadine

Hai :wink:

Ik heb deze zomer 7 weken vakantie en wil ook graag naar CR… Wie heeft er echt concrete plannen om te gaan?

Ohja, ben 26 en woon in Amsterdam.

Groetjes Laura :dag:

Hoi,

Voor degene die interesse hebben om met een leuke groep (singles) een rondreis te maken in Costa Rica op 28 mei 2010, waar je ook nog veel vrijheid als je geen zin hebt in een groepsactiviteit

Er gaan momenteel al 12 mensen mee, voornamelijk leeftijds categorie t/m 26 en 26 t/m 40.

groetjes
Ion

Costa Rica kun je ook makkelijk zonder groep reizen hoor.
Samen met mijn vriendin (23) ben ik (25) ook in Costa Rica in Juli en Augustus. Ben al eerder in CR en het is makkelijk om er te reizen >>>

Hoi Allemaal,

Een vriend (24) loopt momenteel stage in CR tot eind juni, ik (23) ga hem dan opzoeken en het plan is om vanuit CR door midden amerika te reizen… iemand nog tips?

Greets,

Ashiq

Dag iedereen!
ik ben een jongen, 21 jaar en ga ook naar CR! ik vertrek 20 juli tot 23 augustus!
ik ben van plan eerst 1 weekje vrijwilligers werk te doen (latortugafeliz.com) en daarna 3 weken rond te reizen en te surfen!
het lijkt me leuk om een deel met jullie mee te reizen!
hebben jullie al concrete plannen? of is het misschien leuk om wat af te spreken?
adios!

Ik reis vanaf zaterdag via panama, costa rica en nicaragua naar honduras guatemala en belize/mexico.misschien komen we elkaar nog tegen!

heay ik ben thalissa 21 jaar en heb al vrij veel reiservaring,Ik ben vaak naar Azie geweest, vorig jaar amerika en hawaii rondgetrokken en nu ga ik begin november voor 3 maanden naar zuid amerika!ik wil beginnen in peru en dan steeds noordelijker gaan richting costa rica, Nicaragua en panama. Wie sportief is en van avontuur houd zou het onwijs gezellig zijn om met nog iemand te gaan.

Hey CR-lovers!

Ik vertrek denk ik 8 juli, ga het weekend boeken. Dan vlieg ik naar San Jose en reis ik door naar Puerto Viejo waar ik 2 weken Spaanse les ga volgen op het strand. Vanuit daar wil ik nog 3 a 4 weken verder reizen door Costa Rica en misschien ook Nicaraqua en Panama meenemen…

Wie zijn rond dezelfde tijd in Costa Rica? (Juli-Agustus dus)

Groetjes Laura

Ik ben de hele maand juli samen met mijn vriendin in Costa Rica >>>

Gezellig! Ook toevallig in Puerto Viejo?

Ja zeker ook de kant van Limon gaan we op.
Reis je met de bus of met de auto?

Ik ben vanaf 8 (dan vlieg ik) tot 23 juli in Puerto Viejo omdat ik daar Spaanse les ga volgen en daarna wil ik per bus rondreizen. Ik weet niet of het gebruikelijk is maar ik laat gewoon mijn email achter.

[EMAIL=“laura_archidona@hotmail.com”]laura_archidona(at)hotmail.com

Ik wens jullie alvast een fijne reis!

Groetjes Laura

Heb je even toegevoegd op msn voor als je dat gebruikt.
Kunt beter je e-mail adres anders neer zetten met bijv (at) ipv een @ om onnodige en ongewenste e-mails tegen te gaan.

Hoi,

Ik vlieg 2 juli ook naar CR voor 7 weken Spaanse les en Vrijwilligerswerk in Puerto Viejo. Dus iedereen die daar ook is, je mag me mailen of toevoegen op msn; jitsketje (@) hotmail.com
Ik ben wel van plan ook wat weekend tripjes te gaan maken naar o.a. Tortuguero en Bocas del Toro (panama)

Groetjes
Jitske.