Reisgenootjes gezocht Schotland zomer 2012!

Hoi iedereen!

Ik zal mezelf weer even kort voorstellen: ik ben Lieve, 20 jaar, derdejaars psychologiestudente en woonachtig te Utrecht!
Ik wil heel graag vanaf midden augustus tot eind augustus/begin september gaan backpacken door Schotland. Hierbij denk ik vooral aan het wandelen van hostel naar hostel en soms een paar dagen doorbrengen in een grotere stad.

Het lijkt me leuk dit met een klein groepje te doen, met mensen tussen de 20 en 30 jaar oud. Voordat de reis plaatsvindt kunnen we elkaar beter leren kennen en vooral een goede gezellige band opbouwen. Mogelijk is er daarna een toekomst met meer reizen samen!

Lijkt het je leuk of wil je meer weten, stuur me een berichtje! Liefs, Lieve

Hoi Lieve,

Voor in de zomer zou ik ook graag een paar weekjes willen backbacken.
Wil volgend jaar naar Canada voor een paar maand en leek me beter om dan eerst even iets dichter bij huis voor 2 weekjes te zoeken om te kijken of het backpacken uberhaupt bevalt.

Heb je al een reisplanning gemaakt?
Hebben al meer mensen zich aangemeld? In een klein groepje is het inderdaad leuker.

Groetjes Kelly

Hoi Lieve!

Wat een leuk idee! Ik ben zelf een paar keer in Schotland geweest en ik ben helemaal verliefd op dit land! Ik heb nog niet zoveel ervaring met backpacken, maar het lijkt me zeker leuk om een keer te gaan doen.

Ik kom zelf ook uit Utrecht en ben 21 jaar oud. Het lijkt me wel wat om dit te gaan doen! Zou je me wat meer over je reisplannen willen vertellen?

Groetjes,

Tara

Hoi,
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje voor een vakantie.
Ik sta voor veel open… Binnen of Buiten Europa, Low-Budget of wat Luxer, Strand of Rondreis etcetera.
Ik wil zelf rond 10 augustus voor 1 tot 2 weken weg.
Ben trouwens 23 jaar en studeer pedagogische wetenschappen aan de universiteit van Utrecht.
Groetjes,
Jitske.