Reisbuddy/ies gezocht voor 2 weekjes Schotland!

Hey allemaal!

Begin juli 2016 zou ik graag twee weekjes naar Schotland willen om te sightsee-en, een beetje te backpacken, en af en toe een kroegentocht te houden. Ik zou eerst met een vriendin gaan, maar aangezien ze rond die tijd ook bezig is met de afronding van haar master, kan het zijn dat onze schema’s niet bij elkaar kunnen aansluiten. Vandaar dat ik maar hier een oproep plaats, want ik wil echt heel graag dat deze reis hoe dan ook doorgaat!

Omdat het nog even duurt, is alles nog open voor bespreking, ik ben heel flexibel wat dat betreft, en zolang we natuur met wat city trips kunnen combineren, ben ik helemaal tevreden. Ik ben open voor avonturen, zeg nooit nee tegen nieuwe dingen proberen, en ik houd vooral van actief zijn. Dus mij krijg je niet vroeg terug thuis. Ik ben studente Japan studies en graphic design, 21 jaar en ik woon in Leiden. Mijn hobbies zijn snowboarden, kickboksen, gamen, Netflix marathons houden met vrienden, eten(!) en gezellig uit drinken gaan.

Het liefst zoek ik mensen van 20-30 jaar oud, puur zodat we een beetje op dezelfde lijn zitten qua interesses en ervaringen. :slight_smile:

Als iemand interesse heeft, ik kijk graag uit naar jullie reacties!

Groetjes,

Carla

Hallo Carla!

Ik wou al best lang backpacken, Schotland is hier erg geschikt voor naar mijn idee.
Ik had zelf een wereldreis gepland, maar daar kom ik net niet mee uit financieel gewijs.
Het lijkt mij leuk om met jou mee te gaan en de cultuur en natuur van Schotland te beleven :).
Ook vind ik het erg leuk dat we dezelfde interesses hebben, zie het niet vaak langskomen iig.

Zelf zijn mijn interesses ook reizen, gamen, designen (websites, models, architectuur.), ik hou van schaatsen en heb nooit de mogelijkheid/tijd gehad om te kunnen snowboarden.

Ik ben zelf ook erg flexibel, wat mij betreft is reisduur niet van belang.
Ik ben 21 jaar, en woon in de omgeving Utrecht.

Ik hoop reactie van je te horen :).

Kevin