2 weken Schotland eind April/begin Mei 2010(vertrek in België)

Hallo iedereen!
Ik ben Viky, 19 jaar, woon in Dendermonde (België) en zou graag 2 weken naar Schotland willen gaan volgend jaar.
In mijn dagelijks leven werk ik voorlopig als administratief assistente en midden April zou mijn eerste werkjaartje erop zitten. :smile:
Uiteraard kan ik dan wel eens een vakantie gebruiken!
Mijn hobby’s zijn eens weggaan met een vriendin, airshows bezoeken, een daguitstapje plannen,…
Ik hou wel eens van een wandeling of een fietstocht maar niets te extreem of té vermoeiend.

De reden waarom ik een reisgenoot zoek via deze weg is omdat al mijn vrienden nu aan de hogeschool zitten en dus in die periode onmogelijk tijd kunnen vrij maken! En alleen reizen zie ik toch niet erg zitten…

Ik heb nog geen ervaring met zelf reizen plannen maar heb wel al wat info aangevraagd en opgezocht. Een groepsreis zou leuk zijn maar met twee of drie moet ook wel inorde komen :smile:.
Dingen die ik toch wel zou willen bezoeken:
-Fort William-Mallaig (stoomtrein, Harry Potter,…)
-Oban (een dierencruise)
-Edinburgh & Glasgow
-Urquhart Castle
-Loch Ness
En derest zien we dan wel. Zowel natuur als cultuur vind ik wel belangrijk om te ontdekken als dit maar op een ontspannende en rustige manier kan gebeuren. No stress :hihi:.
Voor het verblijf kunnen we ook nog zoeken naar leuke adresjes van b&bs, jeugdherbergen,… (niet te dure dingen)
De leeftijd van de persoon/personen die ik zoek 20-28 jaar.
Wie dit wel interessant lijkt kan altijd hier een berichtje achterlaten!

Groetjes,
Viky

hoi,

ik lees dat je naar Oban wilt gaan en fort william. als ik je een aanrader mag doen, ik ben net terug van Edinburgh, glasgow en Oban/Mull. als je echt de magische landschappen wilt zien, moet je boot van Oban naar Mull nemen en daar naar tobermory reizen… je weet niet wat je meemaakt !!

heb net fotos geplaatst van mijn reis, kijk gerust even. als je vragen hebt hoor ik het wel.

in elk geval heel veel plezier!!

groetjes sara:dag:

Hey Sara!
Bedankt voor de tip en het zijn mooie foto’s!
Nu kijk ik nog meer uit naar volgend jaar :d
Hopelijk vind ik nu ook nog de geschikte persoon/personen :slight_smile:
Grts!

Ur welcome:chin:

ik kan je vertellen dat je een top land hebt gekozen, zeker de West kust ervan!!

:wereld:

Hey!
Ik had deze planning gevonden op het internet:

Lijkt me zeer interessant :slight_smile: weet je soms ook hoeveel je betaalt voor een busritje of treinrit? Ik heb gehoord dat het vrij duur tegenover bij ons zou zijn omdat het geprivatiseerd is?

Grts,
Viky

Hallo :slight_smile:
Dat klinkt echt precies als het soort reis wat ik ook wil maken!
Gewoon relaxed, leuke dingen bekijken.
Alleen zit ik ook nog met mijn opleiding, dus ik moet even kijken of ik dan vakantie heb.
En nog iets, je schrijft in de leeftijd van 20-28 Ik ben 18, maakt dat erg uit?
Groetjes!

Hey!
Sorry voor mijn late reactie maar ik heb nog niet veel tijd gehad om te reageren :tssk:
Ik zal je een pmtje sturen :wink:

grts
Viky

Hey Viky,

Ik ben Stéphanie uit Gent. Schotland staat op m’n lijstje. En heb ik intussen zoal een beetje informatie van samengeraapt ivm met bezienswaardigheden enzo. Hoever sta je met plannen of heb je intussen al een reisgenoot?
Ook bij mij zit m’n eerste jaartje er op in maart en zou ik eventueel wat tijd vrijmaken om te reizen.

Mocht je zin hebben kan je anders mailen?

Groetjes

Hierbij laat ik weten dat ik niet langer opzoek ben naar een reispartner :slight_smile: