Hoi!
Ik zit erover na te denken om volgend jaar zomer (2013) na mijn afstuderen 4-6 weken te gaan backpacken. Ik wil erg graag naar Thailand en wellicht Laos en/of Vietnam. Ik ben benieuwd (en hoop via dit forum uit te vinden) of er misschien meiden (17-27) zijn die hier ook over nadenken en zin hebben om een deel van de reis samen te doen? Lijkt me persoonlijk wel relaxed om bijvoorbeeld de eerste dagen Bangkok samen te verkennen o.i.d. en als je dan een beetje gesettled bent kijken wat je allemaal zelf nog wilt zien. Zelf vind ik het leuk om een mooie mix te hebben tussen cultuur en feest… Zo staat een fullmoonparty ook zeker in de planning! Laat het horen als je hier toevallig ook over nadenkt en wellicht kunnen we hier verder over brainstormen!
Liefs,
Marieke
Hey Marieke
Weet niet of je perse alleen met een vrouw wilt gaan.
Had toevallig laats Lonely Planets in mn handen van Thailand en Laos toen ik bij de ANWB shop was. Deze echter nog niet gekocht omdat ik voor een big trip voor volgend jaar nog twijfel waar ik naar toe ga (teveel LP’s in de kast staan). Maar dit was één van de opties.
Hou zelf ook van cultuur snuiven, beetje actief… beetje lamballen. En een biertje sla ik niet over En met locals omgaan met behulp van Couchsurfing lijkt me ook fantastisch.
Normaal gezien reis ik altijd alleen omdat vrienden van mij niet zo reis lustig zijn of geen tijd hebben. Maar met zn twee of misschien wel meerdere lijkt me keer wat anders
Ben trouwens een man van 27 jaar.
Zit alleen met één nadeel dat ik niet langer dan 3 weken weg kan blijven.