Reisgenootjes April 2015

Hi there!

18 april vertrek ik naar Australië! Ik vlieg naar Sydney, en zal daar 20 april arriveren.
Ik was benieuwd of er nog meer mensen rond deze tijd naar Australië vertrekken?!

Mijn bedoeling is om direct bij aankomst op zoek te gaan naar werk (heb al een working holiday visum), om in ieder geval wat zekerheid te hebben voor de rest van de reis.
Ik heb een ticket die 2 jaar geldig is, en wil na Australië ook zeker richting Nieuw-Zeeland.

Ben benieuwd of er mensen zijn met ongeveer dezelfde plannen (korting of langer verblijf is natuurlijk geen probleem), misschien kunnen we een stukje van de reis samen doen of iets dergelijks!
Wat info over mij: Ik ben 29 jaar, hou van reizen, dingen bezichtigen, grote steden, avontuur, sporten etc.

Groetjes,
Elise

Hoi Elise,

Ik vertrek 10 september naar Brisbane! Het plan is ook om dan gelijk te werken en aan de voorwaarden te voldoen voor eventuele verlenging van m’n working holiday visum. Welke route heb je ongeveer in gedachte?

Hi Ruben,
Thnx voor je reactie.
Over de route heb ik nog niet echt nagedacht, maar voor vertrek wil ik deze wel globaal in mn hoofd hebben. Ik heb de eerste 3 nachten in Sydney geboekt, en dan is het even kijken waar ik snel aan t werk kab etc.
Maar jij vertrekt dus in september, super leuk! Mss kunnen we e-mail oid uitwisselen, zodat we contact kunnen houden?
Groetjes, Elise