Mijn naam is Elyse, ik ben 18 jaar jong en woon in Zuid - Holland.
Ik heb altijd al de drang gehad om te gaan reizen.
Nieuwe mensen leren kennen, de wereld zien, nieuwe culturen leren kennen, mezelf leren kennen, avontuur & passie. En nog veel meer.
De wereld is net een boek, wie niet reist leest maar 1 bladzijde.
Dusja… vandaar wil ik in April… Wanneer ik het juiste bedrag bij elkaar heb, naar Australie gaan. Heb nog geen specifieke plannen. Alleen dat ik niet alleen wil reizen. Want alleen is ook maar zo alleen!!
Mocht je je zelf een beetje herkennen in dit verhaal & ben je ook op zoek naar een reismaatje… Aarzel dan niet en stuur me effe een mailtje naar [EMAIL=“Lies830@hotmail.com”]Lies830@hotmail.com
das toevallig! Heb ook plannen om begin April te vertrekken. weet nog niet exact wanneer, maar dat zal binnenkort duidelijk worden. Daarna snel ticket boeken
Hoelang ben je eigenlijk van plan om te gaan? Ik wil 1 maand (langer laat mn werk in NL me niet toe, maar 1 maand moet genoeg zijn om een beetje een beeld van AUS te krijgen) gaan. Idee wat ik nu heb is om naar Sydney te vliegen dan uiteindelijk weer vanaf Brisbane/Cairns weer naar NL te vliegen (maar das nog puur een idee, kan nog helemaal veranderen). Hoe ik dan verder de reis helemaal invul zie ik daar wel!
En inderdaad, met een reismaatje reizen is veel gezelliger dan alleen!
Bedankt voor je reactie… Wel jammer dat je maar zo kort kan.
Ik ben zelf van plan om langer dan 3 maanden te gaan. Weet zelf ook nog niet precies hoelang en heb me reis nog niet helemaal uitgestippeld. Wil wel zo veel mogelijk zien.
En ben ook van plan om in April te gaan.
Heb jij nog bezienswaardigheden die je perse wilt bezoeken in Aus ?
Anders kan je je reactie even mailen naar [EMAIL=“Lies830@hotmail.com”]Lies830@hotmail.com