Reisgenootje zomervakantie 2016 Azië of Zuid-Amerika

Hallo, ik wil in de zomervakantie van 2016 graag een aantal weken rondreizen door Azië of Zuid-Amerika en zou het heel leuk vinden deze reis, of een deel daarvan, samen met iemand te plannen en te ondernemen.

Ik ben Irene en ik doe een technische studie. Ik hou van actieve vakanties, zoals wandelen en fietsen op uitdagend terrein. Ik vind de natuur geweldig en hier wil ik dan ook het meest vertoeven, maar af en toe een bijzondere stad bekijken doe ik ook graag. Ik wil zo veel mogelijk verschillende aspecten van een land ontdekken en wil daarbij niet alleen de toeristische plekjes aandoen. Geld is voor mij geen belemmering om de dingen te doen die ik wil, al wil ik niet onnodig veel spenderen. Verdere hobby’s zijn; sport, lezen, muziek maken, nadenken en koken.

Ik ben op zoek naar iemand die deze manier van reizen aanspreekt en er hetzelfde instaat als ik. Verder vind ik het leuk als je van ongeveer dezelfde leeftijd bent, houdt van avontuur, het proberen van nieuwe dingen en het ontdekken van de wereld. Hopelijk kunnen wij er samen een onvergetelijke reis van maken!

Haaaay, Ik wil graag naar indonesie vrienden bezoeken. Zit dat bij jou ook in de planning?

Gr Mark