Nee, ik ben niet wanhopig op zoek naar een vriendin ( of vriend:confused:) maar ik werk voor een luchtvaartmaatschappij en kan dus redelijk goedkoop tickets krijgen naar alle bestemmingen in de wereld. Ik ben een 27 jarige Groninger en sta voor elke bestemming open. Ik heb afgelopen november met succes een reisgenootje leren kennen voor een rondreis door centraal amerika en zou het leuk vinden om weer samen met iemand op reis te gaan. Vanwege de vele reacties is het een goed idee om me een meeltje te sturen met je reisplannen en dan kan ik ook wat meer over mezelf vertellen. Hopelijk tot snel,
Groetjes Richard
Wat een leuk idee! Ben je van plan om met een groepje te gaan of met 2 personen? Ik wil ook graag op reis (v37), heb al het één en ander gezien in de wereld maar er zijn nog 100 bestemmingen die op mijn verlanglijstje staan (Kaapstad, Hong Kong, Buenos Aires etc etc)… Dit voorjaar tot zomer (ca 3 maanden) ben ik weer van plan te gaan reizen, hoop hier op deze site inspiratie op te doen en mensen te leren kennen. Ik ben geen backpacktype dat met 20 man op 1 slaapzaal hoeft te liggen, hou van natuur / cultuur, buitenlands eten en ook als afwisseling lekker af en toe een dagje relaxen / cocktails en dansen
Spontaniteit en flexibiliteit!
Groetjes!
Hey Richard, ben je al op wereldreis geweest? Of staat dat nog open?