Hi
Mijn naam is Richard en het lijkt me erg leuk om een reisgenoot te hebben.
Ik ben 49 jaar en woon in Nijmegen. Ik ben buiten Europa heel vaak in Azië geweest, heb verder o.a Dubai, Dominicaanse republiek, Peru, Ecuador, Ijsland. Amerika en Venezuela bezocht.
Komende zomer ga ik met mijn zoon (13 jaar) naar Costa Rica. Een deel van deze vakantie huren we een 4x4 auto met een tentje op het dak. Ik hou ervan om zelfstandig een land te verkennen en wat avontuur, natuur en cultuur op te zoeken.
Ik heb echter heel veel meer tijd en zin om op reis te gaan. Ik zoek hiervoor een leuke reisgenoot. Mag zowel man als vrouw zijn, maar sowieso wel iemand met humor, enthousiasme, zelfreflectie en veel gezelligheid.
Mijn interesse is breed. Ik ben geïnteresseerd in Afrika (safari), Cuba, Georgië,Scandinavië, Ierland en Schotland. Ik vind zeilen en skiën trouwens erg leuk. Nog heel veel te doen en te beleven.
Even iets over mezelf. Ik ben single, 49 jaar. Ik werk sinds kort als zzp er in de zorg. Ik kan daarmee zelf bepalen wanneer en hoeveel ik werk. Gemiddeld is dat 2 a 3 dagen in de week. Het werk richt zich voornamelijk op begeleiden van mensen met psychiatrische problemen. Verder verhuur ik onroerend goed. Ik heb een zoon van 13 die om de week bij mij is. Maar ook hierin is te schuiven. Ik squash en tennis graag, hou van humor, theater en muziek.
Wie o wie heeft er zin om geregeld mee op reis te gaan?
groetjes Richard