Reisgenootje voor stukken tussen Mexico en Panama

Hallo! 29 juni vertrek ik naar Cancun, mexico. Ik wil dan in 2 maanden vanuit daar naar Panama reizen(ga ook min een weekje in Antigua spaans leren). Mijn ouders zijn behoorlijk bezorgd (ivm de veligheid daar) en lopen de hele tijd te pushen dat ik niet alleen moet reizen. Zij denken dat het feit dat je een meisje bent en ook nog eens blond, daar niet veel goeds doet. Maar buiten dat mijn ouders het willen lijkt het me ook super gezellig om stukken samen met anderen te reizen. Dusss bij deze, zijn er mensen die in juli/aug in dit gebied gaan reizen?? Nog ff wat dingentjes over mezelf; 22 jaar, studeer HBO Rechten, ben aardig sportief en hou van uitgaan en reizen natuurlijk:)

groetjes Wendy

Hey Wendy,

Ik ben ook van plan om in die tijd naar Centraal-Amerika te gaan, alleen beperk me tot Guatemala. Wil er 4 weken Spaans gaan leren, en waarschijnlijk ook 4 weken vrijwilligerswerk, met een weekje Guatemala bezichtigen tussendoor… Wie weet kunnen we onze plannen voor een deel op elkaar afstemmen! Ik ben zelf ook een 22-jarige student. :slight_smile:

Stuur me een mailtje als je meer wilt weten!

Groetjes,
Céline

Hoi,

ik ga zelf half juli naar Guatemala, twee weken spaans leren en dan daarna nog 3,5 rondreizen. Vooralsnog alleen, hoewel ik misschien een reisgenootje op het oog heb (die nog moet beslissen of ze mee gaat). Ik ga iniedergeval en ik reis graag samen. Ik ben zelf 21 (dan 22) en hopelijk volgend jaar weer student (als ik toegelaten wordt).