Hallo, ik ben een 22 jarige studente die van juli tot en met eind aug van Guatemala naar Panama gaat reizen. Ik ga eerst 2 weken in Guatemala Spaans leren en tussendoor in Guatemala wat bekijken. Daarna ga ik richting Panama. Ik zou dit graag met iemand anders willen doen, al zijn het maar stukken(voor veiligheid en gezelligheid natuurlijk:wink:). Dus zijn er mensen die in die tijd in Honduras, Nicaragua, Costa Rica of Panama zitten??
Hoi Wendy super gaaf dat je deze reis gaat maken joh! Heb vorig jaar ongeveer het zelfde gedaan, ben 1,5 maand in guatemala geweest om spaans te leren en wat vrijwilligers werk te doen en ben daarna tot costa rica gebackpackt! super goeie ervaringen en super mooi, zou zo weer gaan, alleen geen geld en tijd helaasā¦ik heb tijdens mijn reis vele mensen ontmoet, vooral op bays islands in honduras waar ik ook heb gedoken (echte aanrader!!) grens zuiden honduras en grens honduras-nicaragua vond ik wel prettig om niet alleen te reizen aangezien je lang vaak moet wachten en de grensovergang wat vaag en chaotisch geregeld is. en het bovendien minder erg is als je eens een keer noodgedwongen s avonds moet reizen wanneer je niet alleen bent!
Als je nog vragen hebt ofzo mail me gerust, praat graag over me reis:-)! groetjes Jolien [EMAIL=āxxxjolien@hotmail.comā]xxxjolien@hotmail.com
Ha Wendy!
Klinkt goed, dat plan van je. Ikzelf was van plan vanaf 10 juli tot eind augustus (eventueel eerst) naar Braziliƫ te gaan en daarna wellicht nog wat weekjes Midden-/Zuid-Amerika. Vrienden en kennissen hebben echter al andere plannen of hebben geen financiƫle middelen!
Ik ben 23 jaar en werk bij de marine. Ik studeer op het moment echter af in Groningen. Ben dus wel avontuurlijk, sociaal en flexibel.
Wie weet kunnen we wat plannen op elkaar afstemmen. Is ook wel zo veilig per slot van rekening ;-)!