Mijn naam is Marcia en ik ben 24 jaar. Graag zou ik rond oktober/november voor ong. 4 tot 6 maanden naar Nieuw Zeeland willen. Ik zou het reizen graag willen combineren met af en toe te werken. Ik weet nog vrij weinig over Nieuw Zeeland, dus een vaste route heb ik nog niet. Wie heeft er zin om (een kortere of langere tijd) met me mee te gaan?
Ik ben Vicky, eveneens 24 jaar en afkomstig uit West-Vlaanderen. Ook ik vertrek in oktober naar Nieuw-Zeeland met een work en holiday visum om er dus zowel te werken als reizen. Ik ben van plan om er een 7 tal maanden te blijven en wil zowel het noord- als zuideiland gaan zien. Ik heb mijn reis geregeld met de organisatie Airstop. De eerste week zal ik verblijven in een hostel te Auckland en tussentijds ga ik op zoek naar accomodatie en werk. Een reisgenootje zou altijd leuk en welkom zijn.
Thanks voor je reactie! Jouw plan spreekt me heel erg aan, het is ook een beetje zoals ik het globaal in mijn hoofd had. Ik moet alleen echt alles nog regelen. Het is de eerste keer dat ik een lange reis ga maken, dus ik moet nog een beetje uitzoeken hoe alles moet. Zullen we anders e-mailadressen uitwisselen om verder te praten? De mijne is: marcia_vdp@live.nl
Ik hoop van je te horen!