Nieuw Zeeland vanaf augustus 2011

Hey iedereen,

ik ben 21 en studeer dit jaar af voor mijn bachelor cultuurwetenschappen. In augustus vertrek ik voor een of 7 maanden naar nieuw zeeland om te backpacken en te werken. Nu ga ik heen met een groepsreis van de organisatie travel active. Maar eenmaal daar staan mijn plannen nog relatief open (ik heb wel al bij travel active een buspas gekocht voor stray travel waar je op kunt stappen en af kunt stappen wanneer je wilt). Iemand toevallig rond die tijd daar en zin om een stuk samen te reizen? natuur, cultuur, stappen ik vind het allemaal leuk. Ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit!

groetjes Jonne

Dag Jonne!

Mijn naam is Vicky, ben 24 jaar, ook nog niet zo lang geleden afgestudeerd en afkomstig uit België. Begin oktober vertrek ik richting Nieuw-Zeeland via de organisatie Airstop. De eerste 7 dagen kan ik verblijven in een hostel in Auckland en terwijl moet ik op zoek naar werk en woonst. Ook ik wil er zowel werken als rondtrekken (via het word en travel programma) en ben van plan tot eind april te blijven (en nadien misschien verder te trekken naar Australië).

Indien je nog steeds een reisgenoot zoekt en samen de reis wilt bespreken mag je me gerust contacteren op mijn emailadres: vicky.viaene@hotmail.com

groetjes
Vicky