Ik ben claudia, 26 jaar en kom uit de omgeving van zwolle.
Ik zoek een reisgenoot (22-30 jaar m/v) die met mij een wereldreis willen maken.
Australie en NZ staan hoog op mijn lijstje. Ik ben een spontane en avontuurlijke meid die van gezelligheid houdt.
De reisperiode is nog niet bekend, omdat je het vooraf goed moet afstemmen/plannen.
Lijkt het jou leuk om samen met mij de wereld te gaan ontdekken? Doe dan een berichtje
Hallo Claudia…mijn naam is Sarge (via pb mijn echte id) …ben 36 jaar en heb al heel veel gezien over de hele wereld. gewoond/ gewerkt in zuid america, africa, frankrijk, curacao, Nederland, Belgie, afghanistan/ iraqi, …
ben op zoek naar reisgenoten die ook geïnteresseerd zijn in een safari continent africa en/of andere reisideeën. hoop niet dat ik ‘te oud’ ben??
graag wil ik met u in contact komen en mocht u geïnteresseerd zijn uwe wensen/ bedoelingen ed. ik heb een vriend die ook wel mee wilt met reizen.
ge praat over een ‘wereldreis’…ik neem aan da ge de tijd en geld hiervoor heeft? of wilt ge een backpacking goedkope reis maken? (dan is het nog duur want de tickets, woonruimte, eten/drinken kost ook heel wat). ikzel ben niet geïnteresseerd in goedkope reizen zoals backpacking en werken tijdens de reis. hoeft ook niet het ‘duurste’ te zijn. hoor graag van u…(en geïnteresseerden)
greetz
Sorry voor mijn late reactie… mijn internet heeft even een weekje plat gelegen…
Een combinatie van ‘goedkoop’ en ‘luxe’ zou ik wel erg leuk/fijn vinden.
Zelf heb ik al veel van de wereld gezien: Dubai, Amerika, Mexico, Antillen, Thailand en Indonesie.
Ik vind het belangrijk om de reis zelf samen te stellen, maar dat kost tijd… vandaar mijn planning medio 2014.
@ Yvonne: Bedankt voor je bericht, maar Januari gaat mij helaas niet lukken…Heel veel succes en plezier!
@ Sarge: Bedankt voor uw bericht. Ik denk zelf dat het leeftijdsverschil te groot is. Een wereldreis kost veel geld, dat begrijp ik en daar ben ik mij zeker bewust van. Momenteel werk ik al een aantal jaren en ik zie nu mijn kans, omdat ik nog veel van de wereld wil zien en nog geen verplichtingen heb (zoals kinderen, man, huis).
@ Roy: Jij ook bedankt voor je berichtje. Wanneer was jou bedoeling om een wereldreis te maken? Jou ideeën/bericht spreekt mij zeker aan.
Hi jammer… mocht ge het toch nog bedenken. . Ge bent welkom om met ons mee te gaan. Wij zoeken nog meerdere mensen die mee zouden willen gaan op Self safari door continent africa. Leeftijd boeit ons niets. …als ge maar avontuurlijk bent ingesteld en open staat voor bijna alles.
ik heb vorige week geboekt en ik vlieg nu op 7 februari en vlieg op Brisbane. Zelf wil ik graag starten in Queensland, waar ik zeer gecharmeerd van ben.
Tevens heb ik m’n Workign Holiday Visum binnen en ben ik momenteel bezig met een starterpakket zodat mijn aankomst wordt geregeld en ik tevens begeleid wordt in het openen van een rekening, krijgen van een postadres en het invullen van sofiepapieren voor het "legaal"werken in Australië.
Vaccinaties, check en verzekeringen goed als check! GOOD TO GO!! al om al, wel al een paar dignejtes gedaan haha
Sorry ik dwaal van je vraag, vind het dan ook reuze spannend hahaha Uhm… Ik begin dus in Australië en ben aansluitend niet van plan om weer in het vliegtuig te stappen om terug naar huis te gaan. Aansluitend naar New Zeeland, Japan, Indonesië (werken in Bali eventjes) en vervolgens is the sky the limmit! Afrika, Amerika, noem maar op. Ik wil zoveel en ga het doen ook.