Reisgenootje gezocht! Are you the one? Vertrek +/- begin april.

Hello everyone,

Ik ben Carlijn, 18 jaar en ik heb dit jaar een tussenjaar. Ik wil dolgraag wat van de wereld zien, like everyone.
Ben een gezellige, sportieve, soms wat veel pratende meid uit Groningen.
Ik loop al een tijd lang rond met de gedachten om te gaan reizen.
Zelf ben ik geen ervaren reiziger. I love to travel with someone. Ik heb nog geen concrete plannen.
Te veel plekken waar ik nog heen wil:

• Madagascar
  • Costa Rica
  • Australië
  • Nieuw Zeeland
  • Griekeland
  • Bali
    Noem zo maar op.
    Ook te veel dingen die ik nog wil leren en doen:
  • Leren surfen
  • Raften
  • Leren kitesurfen
  • Genieten van de heerlijke stranden
  • Snorkelen
  • Watervallen bekijken
    etc.

Vanaf eind maart/begin april heb ik de tijd om mijn droom eindelijk waar te maken.
Ik heb nog geen idee hoe lang mijn reis gaat duren, 1,5 maand/2 maand/ 3maand, ik heb mijn ouders belooft dat ik voordat de zomervakantie begint terug zou zijn.
Ik vind het heerlijk om een week op een strand te liggen, maar ik vind het ook heerlijk om een week lang sportief te doen / dingen te bekijken of te genieten van de natuur.

Heb jij zelf ook nog geen idee waar je heen wil of wil je graag een land toevoegen of verwijderen van mijn bovenstaand lijstje? Ben je op zoek naar een reisgenootje? Of heb je tips?
Please let me know.
Ik sta open voor suggesties (en een reisgenootje natuurlijk).

Dikke smakkuuurd vanuit het hoge noorden.
Carlijn

Heej Carlijn,

Ik las dit berichtje via facebook van jou, omdat je dezelfde interesses heb als ik lijkt het mij super leuk om
contact op te nemen met jou. Ik ben ook 18 en zoek een reisgenootje voor maart/april voor 2/3 maanden.
Zoek je nog steeds een reisgenootje of heb je al iemand gevonden? Anders kunnen we even mailen/appen.
Ik wacht je reactie af! :slight_smile:

Groetjes Willemien

Hee ckeizer! ik kan je geen berichtje meer sturen staat er omdat je te weinig ruimte hebt :stuck_out_tongue:
Dus dan maar even zo mijn berichtje…

Ik wil heel graag naar australie, ik ben vorig jaar naar nieuw zeeland weest in juni maar het was daar toen al behoorlijk koud aangezien het dan winter is daar. Ik wil het wel een beetje warm hebben tijdens mijn vakantie haha.
Zelf wil ik graag naar Azie en australie combineren. Leren duiken staat hoog in mijn to-do lijstje :slight_smile:
Ik weet niet wat jij van Thailand vind om heen te gaan? Is wat goedkoper dan Bali en je kunt er enorm veel zien en doen. Daarnaast zijn daar mooie en goedkope duikcursussen. Bali lijkt mij ook heel mooi maar aangezien australie enorm duur is ben ik bang dat het te veel van het goede wordt en dat het bijna onbetaalbaar is. Ik weet niet wat jou budget is, en wat je heel graag wilt doen of zien?
x

Costa Rica is ook winter, maar wel 25 graden C en nauwelijks regen… en daar duik je ook