Reisgenootje Vietnam en/of Cambodja

Hi,

Ik ga vanaf begin juni voor 6 weken reizen door Vietnam. Van Hanoi naar Ho Chi Minh City. Daarna ga ik door voor 6 weken naar Cambodja.

Zou het leuk vinden om met iemand te kunnen reizen. Heb jij hier ook zin in, laat een berichtje achter!!

Groetjes,

Saskia:zon02:

Hallo Saskia!

Heb jij nog steeds dezelfde reisplanning? Ik ben namelijk rond 16 juni in het zuiden van Vietnam en wil dan langzaam naar het noorden gaan.

Groetjes Eline

hallo saskia,

I ga zelf vanaf half december. Helass kan ik niet eerder weg. Ieder geval veel plezier in Vietnam en Cambodja en laat even weten hoe het geweest is.

Groeten Rene

2 - 25 juli in ho chi minh city , stuur me n bericht als je ns n drankje wil ofzo dan :slight_smile:

Ik zit nu in Cambdja, wat erg goed bevalt. Ga begin juli naar Hanoi en na 3weken noord vietnam reis is naar het zuiden. Half augustus ga ik via Phnom Penh weer richting huis…

Cambodja is echt heel erg de moeite waard! (voor wie nog twijfelt…)

Saskia

Hoi hoi,
Ik ben vanaf 12 juli in Hanoi. Ook eerst het noorden beetje verkennen maar geen 3 weken want blijf er in totaal maar 4. Daarna ga ik ook door naar het zuiden. Dus moest je nog ergens in de buurt zijn van Hanoi dan laat je maar iets weten! Ik vertrek terug vanuit Ho Chi Minh op 6 augustus

Gr
Geert