Reisgenootje vanaf begin 2013

Hallo allemaal,

ik heb een vrij algemene vraag(/verzoek).

Eind dit jaar hoop ik mijn master af te ronden en daarna wil ik graag gaan reizen. Echter twijfel ik enorm tussen 3 bestemmingen:

• Een aantal jaar geleden ben ik naar Zuid-Oost Azie gegaan met twee anderen, maar helaas moest ik na een aantal weken alweer terug in verband met een vervelende thuissituatie. Ik vond dit een prachtig gebied en zou dit gebied graag nogmaals aandoen

• Daarnaast lijkt Australie me geweldig aangezien dit toch het backpackerswalhalla is. Ook erg interessant dus.

• Zuid-Amerika trekt mij ook heel erg. Argentine, Brazilie, Chili, Bolivia en Ecuador zijn fantastische landen. Daarnaast spreek ik ook Spaans dus dit is wel een voordeel aldaar.

Zoals jullie merken ben ik nog vrij carte-blanche wat betreft bestemmingen.
Wel weet ik dat ik ongeveer 4-6 maanden wil reizen en dat het een mooie mix moet worden tussen cultuur, genieten, sport en eventueel werken.

Ben jij ook van plan deze kant op te reizen en heb jij ervaring en/of tips voor de bovengenoemde bestemmingen? Let me know en dan kunnen erover sparren we wellicht dat we wel samen op reis gaan!

Gr.

Chris (24)

Hoi Chris,

En, al een keuze kunnen maken en ben je al onderweg? Ik ben in Australië (Melbourne), ergens in de buurt? :wink:

Groetjes Mirna