gezien: lopen naar het everest base camp in nepal - genieten in New York - veel strand zien in 3-daagse mallorca - hardlopen in vancouver - limo cruising in Rotterdam - monster van loch ness gespot - zeilen naar terschelling - gedwaald door londen - dobberen op het gardameer - skien op een wit laken in zwitserland - stil geweest op cimetiere pere lachaise - achter beren lopen hollen in de rockey mountains - flaneren door barcelona - feestje bouwen in st. tropez - b&b’s ondekt in engeland - rijdend in een trabantje door berlijn - jodelen in de alpen - kilometers gemaakt in zweden en noorwegen
Ik wil eind mei voor max. 2 weken ff naar Azie reizen: stad en strand.
is dat wat voor jou? Het kan Thailand, Maleisie, Fillipijnen, Zuid India of zelfs Singapore worden.
Ik ben een jonge meid van 40, die ook vaak en veel reist, backpack, maar ook luxe, ticket kopen en ter plekke alles regelen, lijkt dat je wat?
Hoi Sadhana,
Bedankt voor je bericht. Helaas wil ik wat langer dan twee weken. Zelf zit ik aan drie te denken en dan ergens na de zomer.
Jammer! Mocht je later gaan, let me know! En anders heel veel plezier.
hi
ik ben een meid van 22 en ga in sept een maandje rondtrekken ik begin in thailand en zie wel als ik tijd heb of ik de buurlanden ook mee pak maar ga voornamelijk voor de party’s en zon zee strand enz
hallo liesabella,
jouw berichtje spreekt me aan…
ik (29, vrouw) ben oostenrijkse en woon sinds eind juli 08 in utrecht (vlakbij)… ben ook van plan in oktober of november weer op reis te gaan en ook asie (zou ook wel willen naar zuid-amerika, maar dan minimum 3 maanden) maar voor dit jaar denk ik dat ik niet meer dan 3 weken weg kan. ben voordat ik naar nederland kwam 3 maanden naar australie geweest…
dus als je interesse hebt, hoor ik het graag
groetjes sonja
aja, hou niet echt van allen maar parties en strand. wil het land, natuur, cultuur enzo zien…
Hallo Sonja,
Dank voor je bericht. Lijkt me leuk om hierover wat te mailen en te kijken of we dezelfde interesses hebben. Ik zit ook niet te wachten op alleen maar feesten en strand. Paar dagen prima maar liever wat meer zien. Mijn emailadres is: [EMAIL=“zijismeisje@hotmail.com”]zijismeisje@hotmail.com
Groet, Liesabella.