Reisgenoot gezocht voor maart, april, mei 2008

Hallo!
Mijn naam is Marlies van den Berg, ik ben 27 jaar en wil graag 2 of 3 maanden op reis. Ik ben niet erg sportief dus berg beklimmen en mountainbiken komt niet in mijn woordenboek voor :thumbsdown:. Op een stuk wandelen heb ik niks tegen. Vertrek begin maart en terug naar Nederland eind mei. Ik heb nog geen concrete plannen dus 2 maanden is ook een mogelijkheid.
Mijn gedachten gaan uit naar een backpack reis door Aziƫ. Mijn voorkeur gaat uit naar Aziƫ omdat het verblijf daar heel goedkoop is en er van alles te zien is. Mijn reiservaring is vrij beperkt. De standaard vakanties en een 4-weekse reis langs de oostkust van Australiƫ (met een camper). Ik wil graag een reis met veel bezienswaardigheden maar ik ben ook dol op strand en feestjes! :vak02:
Met name Thailand trekt me ontzettend aan. De prachtige eilanden maar ook steden als Bangkok.
Is er iemand (of meerdere personen) die zin heeft om een paar maanden door Aziƫ te trekken? We kunnen ook samen beginnen en verder zien hoe het loopt, ik sta overal voor open.
Groetjes Marlies

He Marlies,

Jouw post spreekt me wel aan.
Ik ben 22, gestopt met mijn studie en ben nu al ongeveer een half jaar aant werken, en zou ook graag in het voorjaar van 2008 weg willen. Voor mij is het grootste probleem dat al mijn vrienden vast zitten aan studies of werk en ik durf het niet alleen aan:p
Ik zat te denken aan een reis van ong 2 maanden ofzo in Azie. En vooral Japan spreekt mij heel erg aan. Lijkt me echt geweldig om te zien. Maar andere landen lijken mij ook leuk. (Heb dus nog geen uitgewerkte plannen).
Ik ben ook niet echt sportief, heb vrijwel geen reiservaring (alleen all-in-zomervakanties). Dus backpacken zou echt een uitdaging voor mij worden.
Als het je wat lijkt en je wilt meer weten, stuur anders een email via de ā€˜contact opnemenā€™ knop. Dat is wat directer, dan heen en weer posten.
Groetjes,
Lana

Hay Marlies!

Ik ben Sandra en ik ben 20 jaar en ik hoop eind februari klaar te zijn met mbo.
En dan wil er ff lekker tussenuit voordat ik aan het hbo ga beginnen
Ik wil ook graag begin maart voor 3 maanden naar Azie gaan.

Ik heb niet echt veel reis ervaring. Ik heb wel afgelopen zomer bijna 3 maanden in Mexico gezeten en dat was echt gezeldig! Ik ben verder ook niet echt sportief. Ik heb in Mexico wel een berg beklommen nadat ik was overgehaald en ik vond het verschrikkelijk!!

Thailand spreekt mij ook erg aan en Indonesie ook.

Groetjes,

Sandra

Hoi Marlies,
Ik ben Esther en ben 28 jaar. Ook ik vertrek half maart richting Thailand. Ik heb nog geen planning, maar wil graag Thailand en omliggende langen bezoeken. Veel zien, maar ook lekker relaxen! Ik blijf tot half juni, dus misschien kunnen we contact houden en elkaar ergens ontmoeten!
Groeten, Esther

Hoi Esther,
De plannen zijn inmiddels gewijzigd. Ik ben aangenomen bij een reisorganisatie en ga eind maart naar een nader te bepalen bestemming om daar 7 maanden te werken.
Ik wens jou een geweldige reis toe!
Groetjes Marlies

Nou, Dat klinkt ook goed! Heel veel plezier!
Groet, Esther

hallo ben jan 19 jaar en zou een rondreis maken met mijn jeep door west afrika(tot mali). Ik zou half maart 2008 vertrekken. De jeep is volledig uitgerust met daktent,kookvuur,ā€¦enz heb je interesse mail dan snel of reageer hier
mail:vettigenaupi@hotmail.com