Reisgenootje(s) 25-30, zon/strand/relaxen/cultuur eind juli - begin aug. Europa

Voor eind juli of begin aug. ben ik aan het nadenken over een weekje zon, strand, beetje cultuur en relaxen. Wie gaat er mee?! Bestemming nog onbekend, kunnen we samen bedenken? Liefst met iemand, voorkeur V. (evt. meer mensen) van 25-30 die -net als ik- even geen idee heeft met wie op vakantie te gaan.

Ik ben bijna 27, strand/stad/hotel zijn mijn idealen voor deze zomer. Niet elke avond de kroeg in, maar 's avonds een drankje doen is natuurlijk prima. Op andere momenten ga ik graag de natuur in met een tentje, maar nu even niet. Variatie moet er zijn :slight_smile:

Groetjes!

Hey Viep?!
Zit je echt aan jul/aug vast?? Wil ook graag weg maar zat zelf meer aan september te denken, maar augustus is ook wel een optie. Ik ben 27 en kom uit zuid Holland.
Gr Jolanda

Hoi Viep!!
Ook ik heb even behoefte aan zon,zee,strand :slight_smile:
Ik zit alleen wel vast aan de periode van 20-30 augustus… zit daar voor jou een mogelijkheid bij??

Groetjes Marijke

Hee Jolanda en Marijke,

Dank voor jullie reacties :slight_smile: Ja, juli/aug is wel echt mijn vakantieperiode. In de periode vanaf 25 juli tot 17 aug. zou ik weg kunnen, helaas dus…

Misschien heb ik wel al iemand gevonden! We moeten nog even in het echt afspreken en kijken of het klik. Maar ik heb er zin in.

Hoi Viep, dat is jammer. Hoop dat het klikt en alvast fijne vakantie!!

Jolanda, jij wel nog op zoek en evt beschikbaar in periode van 20-30 aug??

Groetjes Marijke