Reisgenootje Rondtrekken/Interrailen Europa, mei/juni 2008.

Hoi,
Ik zou heel graag rond mei/juni willen gaan interrailen/rondtrekken voor een paar weken door Europa. Lekker langs allemaal steden, heel Europa door, veel dingen zien en zo nu en dan misschien even wat uitrusten op het strand of een ander mooi natuur gebied.

Nu ben ik 1- op zoek naar ervaringen met Inter Railen, hoe duur was het, waar ben je geweest, alleen of met meer, etc.

En 2- ben ik op zoek naar een reisgenootje om dit te gaan doen!
Dus spreekt 1 of 2 je aan…reageer dan snel!
Oja, even iets over mezelf, haha. Ik ben 19jaar, werk nu op Buitenschoolse Opvang en na de zomer ga ik Pedagogiek studeren. Ik woon in Zeist, maar ga na de zomer in Leeuwarden wonen. Ik hou van dansen, zingen, lezen, reizen, fotograferen, cultuur/strand/geschiedenis etc… Vriendinnen doen allemaal al iets anders of kunnen echt alleen in het hoogseizoen weg of hebben geen geld. Vandaar dat ik eens wou kijken of het via deze weg zou lukken om iemand te vinden.

Je mag me ook mailen: [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Groetjes, Jitske.

Heey
je oproep spreekt mij echt heel erg aan, maar ik kan helaas alleen in juli en augustus. Is dat voor jou ook mogelijk?
groetjes Danielle

Hoi,

Nou eigenlijk niet echt. Want ik moet rond die tijd, mijn kamer gaan zoeken en en opknappen en weer extra geld verdienen, haha.
Juni voor jou geen optie?

Jitske.

nee, ik heb tot aan juli college…

Hoi!

Ik ga in juni 3 weken naar Spanje. Ik wil dan ongeveer ene week in Madrid zijn (mijn beste vriendin woont daar) en dan 2 weken door het zuiden trekken met het openbaar vervoer en mijn rugzak ;). Als je zin hebt om mee te gaan…

xJannie

Hoi Jannie,

Klinkt ook heel erg leuk. Maar ik wil toch wel graag echt een maand weg en veel landen/steden bezoeken! En niet alleen in Spanje en het Zuiden blijven.

Jitske.

Hey hey,

las je berichtje ik wil ook een tijdje weg, lijkt me leuk om te interrailen nog nooit gedaan maar wie weet. Ik ben 19 jaar en woon (met mijn ouders) en werk momenteel in oostenrijk dus ik zit wel tot april aan m’n baan hier vast en liefst zou ik na 8 mei vertrekken want dan word me moeder 50 jaar. ik weet niet of je je hier in kunt vinden maar laat het maar even weten. groetjes sanme

HoiHoi,

Na 8 mei is prima hoor. Ik hoef niet meteen de ste van mei percee weg. Ben flexible in de maanden mei en juni.
Als je eens mailt kunnen we zien of onze wensen en intressen beetje bij elkaar passen.
[EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com

Jitske.