Reisgenootje nieuw zeeland nov-feb

Hallo allemaal

Eind november ga ik mijn droomreis maken, voor het eerst helemaal echt in me uppie. Heel spannend vind ik het. Ik ga er drie maanden reizen en wil natuurlijk zoveel mogelijk zien en doen. Ik hou zelf niet zo van teveel actie, ben geen heldin. Bungyjumpen bijvoorbeeld zou ik never nooit doen maar dingen als mountenbiken, wandelen,zwemmen met dolfijnen, walvissen spotten, paardrijden, en nog een aantal dingen.

De reden waarom ik nu juist deze reis maak is omdat ik na mijn studie (mbo dierverzorging) het werk zoeken nog niet echt wil lukken en ik wel een andere opleiding wil doen om mijn kansen te vergroten maar ik geen idee heb wat ik wil doen. En hoop dat er na deze reis meer duidelijk is. Maar het zou natuurlijk leuk zijn als er iemand mee wilt reizen, hoeft niet maar is wel leuk denk ik zo. Ik ben zelf 24 jaar , hou wel van gezelligheid , en altijd leuk om samen elkaars reisverhalen te vertellen enz.

Mocht er iemand interesse hebben. Laat dan even een berichtje achter.

Groetjes,

Lisa

Via Wereldwijzer app

Hoi Lisa,

Ik ga van januari t/m maart 2015 naar Nieuw Zeeland. Jij zit daar dan waarschijnlijk al :stuck_out_tongue: Zoals het nu staat ga ik ook alleen. Ik ben zelf 23 jaar en ik kan mij aardig vinden in jouw omschrijving. Ik ben zelf ook geen adrenaline junkie, dus je zult mij ook niet zien bungee jumpen :stuck_out_tongue: Zelf doe ik al aan mountainbiken hier in NL, maar dat zal daar wel veel gaver zijn :slight_smile: Ook mag ik graag zwemmen (ik heb ook een duikbrevet), dus dat zwemmen met dolfijnen/walvissen ben ik ook zeker voor te porren :slight_smile: Verder ga ik er vooral heen voor de natuur :wink: Ik ben vooral aangestoken door Lord of the Rings.

Ik ben momenteel nog druk bezig met mijn reis plannen, dus ik heb mijn routes nog niet uitgestippeld. We kunnen wel alvast contact onderhouden om alvast eens te kijken voor wanneer ik daar ook ben. Wie weet kunnen we samen wat dingen gaan doen :wink: Als het je leuk lijkt, stuur dan eens een reactie of stuur mij een PB.

Groetjes, Ronald.