Reisgenootje Jan. / Febr. /Mrt. 2010

Hallo mensen,

Jongen van 27 zoekt een reismaatje, m/v maakt niet uit. Om gezellig mee te gaan reizen volgende maand. Heb al ticket gekocht voor 8 jan. 2010, kom daar op 10 jan. aan in Melbourne. Vlieg op 31 jan. naar Auckland (NZ) ik zal tot half maart in NZ zijn zoiets, waarna ik nog een weekje brisbane/goldcoast (AUD) zal doen en dan weer richting huis. Alles is eigelijk wel te bespreken, lijkt het je wat mag je best een reactie achterlaten.

Grz. Jorg

Hallo Jorg,

Ik ben Cindy (22) en vertek 27 januari naar Auckland. Daar blijf ik iniedergeval 3 nachten. Deze zijn al geboekt. Mijn plan is om vanuit daar richting het zuiden te trekken voor ongeveer 7 weken. Echt iets concreets heb ik nog niet gepland. Dus alles kan. Rond 17 maart wil ik naar Sydney vliegen om daar nog een weekje te verblijven want op 24 maart moet ik in Melbourne zijn. Daar heb ik namelijk al voor 11 nachten een Hostel gereserveerd ivm de Formule 1 die daar wordt gereden en ik ook naar toe ga. 4 april vlieg ik dan terug naar Nederland.

Ik ben wel iets jonger als jou 22 weet niet of dat uitmaakt. Laat maar iets weten.

Gr. Cindy