Reisgenootje jan. 2009 Vrijwilligerswerk & rondreizen!

Hey allemaal

Ik heb vanaf begin Januari 2009 10 weken in onbetaald verlof van mijn werk. Ik zou dan graag een reis willen maken. Ik zoek een leuke spontane betrouwbare reisgenoot(v) waarmee ik een leuke reis in elkaar kan zetten! Ik zou graag vrijwiliigerswerk met kinderen doen. Het maakt me niet zoveel uit waarheen ik heb wel een aantal ideeen! Ik hou van gezelligheid en vind samen reizen daarom veel leuker! Het is ook nog eens veiliger! Spaans leren in Midden Amerika (Guatemala) Helpen in een weeshuis in Indonesie, VRijwilligerswerk en rond reizen in Thailand, Ik wil nog zoveel zien dus de bestemming ligt nog open!

Trefwoorden zijn: Gezelligheid, Spontaniteit, Natuur, Cultuur, Dagje strand, Lekker uit eten (Vegetarisch), Jungle tocht, Raften, Vulkaan Beklimmen, Maya cultuur, Duiken, En nog veel meer!

Lijkt je dit leuk? Ben jij iemand die knopen doorhakt en wil gaan! Dan gaan wij misschien wel samen op reis!

Groetjes Andrea (24)

Ahhh, wat super jammer dat je in Januari pas wil gaan!!

Ik wil precies het zelfde gaan doen alleen dan in begin november van dit jaar nog tot begin februari! Ik begin in maart namelijk met me coschappen.

Ik ga naar thailand en eerst in bangkok een maand in een weeshuis met baby’s werken en spelen en dan backpackt verder door thailand! En onderweg allemaal coole dingen gaan doen!

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben merel, ik ben 21 en studeer geneeskunde. Ik heb voor mijn studie 5 jaar in ierland gewoond! Ik vind het leuk om lekker op het strand uit te waaien, hou van zwemmen, lekker wandelen, hou meer van honden meer dan katten, doe graag nuttige dingen met me dag en nog veer meer…

Als je zin hebt om eerder te gaan?? Laat maar weten

Hey, wat jammer inderdaad! Maar ik heb echt pas vanaf Januari vrij. Heel veel plezier op je reis! Groetjes Andrea

Haai Andrea,
Mijn naam is Sanne ik ben 24 jaar woon in Nijmegen en ben aan het afstuderen voor mijn opleiding HBO pedagogiek.
Ik heb een 5 maanden geleden voor 6 maanden in India stagegelopen op een opvangproject voor jongens in de leeftijd van 10 tot 18 jaar en lesgegeven op een plaatselijke school. Was echt een geweldige tijd die nog veel langer had mogen duren! Trefwoorden van deze fantastische ervaring: "echte India’’ creativiteit, sport, spel en er zijn voor de jongens. Begin Januari wil ik voor 2 maanden terug keren naar mijn project om iedereen op te zoeken en wat werk te gaan verzetten. Ik was van plan om alleen terug te gaan maar samen met iemand lijkt me stukken gezelliger :wink:

Hierna vertrek ik rond 11 maart naar Thailand om een vriendin op te zoeken en samen rond te reizen. Hier zullen onze wegen zich dan scheiden…
Mijn planning is van ongeveer 10 jan. tot 10 maart. Zuid India. Mocht je interesse hebben of meer over mijn verhalen willen horen laat het weten! Groetjes Sanne
Voor mijn weblog zie: www.sanneendorien.waarbenjij.nu

Hoi Sanna,

Ik wil de maand januari naar Zuid India om rond te reizen. Natuurlijk heel interessant dat jij al enige India-ervaringen hebt opgedaan. Lijkt het je wat om je eerste maand met mij verder India te verkennen, dan laat maar wat horen. Lijkt ij ook heel leuk om een kijkje te nemen bij jouw project. Ik ben 28, woon in Arnhem en ben net afgestudeerd voor mijn HBO-pedagogiek studie. Dus de woonprovincie en de studiekeuze hebben we al gemeen! hihi!

Ben benieuwd
Groetjes Sylvia

Haai Sylvia
Zo zie je maar de wereld is klein :teeth: Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die voor 2 maanden samen met mij op het project wil verblijven. In de tijd die ik dan heb wil ik tijd doorbrengen met de jongens en kinderen en de mensen die ik daar ontmoet heb. Door het doen van activiteiten, sport ect. Ik zal in deze periode niet reizen.

Hierna zal ik zelf naar Thailand vliegen en een vriendin gaan opzoeken om mee te gaan rondreizen. Eind april vlieg ik dan terug naar India voor een nieuwe vrijwilligerservaring bij een nieuw project. Spannend allemaal ik kijk er erg naar uit!
Ben je in voor een super ervaring m.b.t. het werken met kinderen en jongeren dan is dit een goede optie! Groetjes Sanne