Hallo Gezellige meiden,
Ik ben op zoek naar gezellige reisgenootje(s) om in het voorjaar een weekje de zon op te zoeken!
Ik ben een gezellige, zelfstandige, vlotte meid van 29 jaar uit Alkmaar en wil eigenlijk over 4 weken lekker 7 of 8 dagen met de auto naar de Dordogne. Lijkt me heerlijk er even low budget en last minut een weekje tussen uit te gaan. Ben dol op vakantie, ik ken helaas weinig mensen die mee willen of kunnen. Al mijn vriendinnen zijn aan het settelen, hebben kindjes, gaan met hun vriend of hebben geen geld, dus vandaar hier mijn oproepje!
Gewoon simpel in een huisje, bungalow tent of mobile home op een leuke Camping. Lijkt me gezellig om overdag wat stadjes te bekijken, marktjes, terrasjes, bezienswaardigheden. Misschien kanoën, speleologie, paardrijden of paraglijden. Zelf koken / uit eten heerlijk geniet van een wijntje en stokbroodje in de zon. Gewoon een boekje lezen bij de rand van het zwembad kan natuurlijk ook. En eventueel een avondje stappen in Périgueux. Voor meer informatie over de Dordogne en de mogelijk heden verwijs ik je bijvoorbeeld naar deze website. Auto kan ik wel regelen. Lijkt het je leuk om mee te gaan dan kun je contact opnemen ( didi_entius@hotmail.com ) Meld je aan op mijn facebook en laat daar dan wel een berichtje achter want ik accepteer niet iedereen op mijn fb. Wie weet tot snel KNUFFELS Didi:zon02: