Weekje weg ergens in augustus..

Hallo,

Ik ben Nicole, 22 jaar uit nieuwegein.

Ik heb nog geen plannen voor de vakantie maar wil wel heel graag weg!!
Al mijn vrienden hebben al plannen of gaan niet weg.
Ik wil eigenlijk heel graag een weekje in Frankrijk ergens op een camping staan maar ik heb geen auto (wel een rijbewijs)
Ik ben op zoek naar een low budget (last minute) zon zee en strand vakantie. Maakt me in principe niet uit waar.
Ik wil het liefst ergens tussen 7 en 22 augustus een weekje weg.

Ik hoop snel wat van iemand te horen!:vak02:

Nicole

P.s. Ik ben absoluut niet op zoek naar romantiek.
Ik ben het liefst op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot. Mannen mogen wel reageren maar dan het liefst als het uit een groepje bestaat.

Hoi Nicole, ik ben Kevin, 23 jaar en woon niet ver bij jou vandaan.
Ik ken jouw probleem:) heb precies hetzelfde, en kan natuurlijk alleen, maar ook nieuwe mensen leren kennen.

Lijkt me leuk om je te leren kennen, ik ben precies die weken in augustus ook vrij. Ik ben via msn of mail te bereiken op [EMAIL=“kvdgiesen85@hotmail.com”]kvdgiesen85@hotmail.com.
Wie weet tot dan, gr. kevin

Hee, ik heb een surfvakantie staan, misschien lijkt het je wat? Mij in ieder geval wel! Ik hoor het wel!

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=450534#post450534

Hey Nicole, Ik wel een man en k ben geen groepje en k zoek zeker geen romantiek. Ik heb wel plaats voor 2 personen en wat ga k dan wel doen:
k vertrek volgende woensdag of donderdag met de auto (airco en opendak) via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Servië naar Albanië. Stuk voor stuk prachtige, maar ongekende streken. Er ligt niets vast, dus alles kan. Waar het leuk is stoppen we en blijven we effe hangen. Het moet vooral fun zijn en elke dag lachen
Laat maar iets weten als je er zin zou in hebben. Anderen mogen ook reageren liefst per mail [EMAIL=“ee1@live.be”]ee1@live.be